Sondajul realizat de compania Research International la cererea operatorului de cablu UPC a relevat că 68% din romåni preferă să urmărească buletinele de ştiri. În topul preferinţelor se mai află filmele (42%) şi emisiunile sportive (32%). Spre deosebire de romåni, populaţia din restul ţărilor europene preferă să urmărească cel mai mult filmele (52%). Cercetarea arată că mai mult de jumătate din populaţia Romåniei preferă să schimbe programele („z
Sondajul realizat de compania Research International la cererea operatorului de cablu UPC a relevat că 68% din romåni preferă să urmărească buletinele de ştiri. În topul preferinţelor se mai află filmele (42%) şi emisiunile sportive (32%). Spre deosebire de romåni, populaţia din restul ţărilor europene preferă să urmărească cel mai mult filmele (52%). Cercetarea arată că mai mult de jumătate din populaţia Romåniei preferă să schimbe programele („zapeze“) pentru a se decide ce vrea să urmăreacă, iar numai 18% se informează consultånd ghiduri TV. Mai mult de jumătate dintre romåni preferă televiziunile comerciale în detrimentul posturilor publice, pe care le consideră conservatoare. Deşi a devenit o modă pentru televiziuni să realizeze concursuri, dedicaţii şi voturi prin SMS, numai 2% din romåni răspund acestor „provocări“. Pentru a nu pierde emisiunile favorite, 47% din populaţia europeană îşi înregistrează emisiunile pe DVD sau pe video.