Grupul Rompetrol a lansat astăzi noul concept al stațiilor de distribuție de carburanți, în urma finalizării lucrărilor de modernizare a benzinăriei din Otopeni. Investiția în modenizare se ridică la aproximativ un milion de dolari.
Până la finele acestui an, grupul vrea să deschidă 3 stații noi și să modenizeze 25 de stații existente, toate sub noul concept Rompetrol, ne-a declarat Sorin Nichita, director general al Rompetrol Downstream. Cele 3 stații noi fac parte din planul kazahilor, de la KazMunaiGas (KMG), acționarul majoritar al grupului Rompetrol, care au anunțat încă din toamna anului trecut că intenționează să-și dezvolte prezența în zona Mării Negre cu 350 de stații, din care peste 150 vor fi doar în România.
"În următorii doi ani, planul nostru este de a avea toate stațiile sub noul concept și să construim în jur de 100 de noi stații până în 2017. Investițiile totale se vor ridica la aproximativ 200 milioane de dolari", a spus Sorin Nichita, directorul Rompetrol Downstream, cu ocazia inagurării stației de la Otopeni.
Potrivit acestuia, una din cele 3 stații care urmează să fie construite până la finele anului va fi la Craiova, celelalte două ori în partea de vest a țării, granița cu Ungaria, ori în Reșița Orșova. "Mai avem câteva în lucru și în Moldova, de aceea nu vă pot spune exact, care vor fi gata până la finele anului, dar cu siguranță vor fi trei", a spus Nichita.
În ceea ce privește noul concept, într-un comunicat remis presei, reprezentanții companiei au declarat că acesta vine în întâmpinerea clienților Rompetrol cu un design premium, fiind o îmbinare între nevoile și așteptările clienților cu cele mai bune soluții tehnice.
În afară de facilitățile deja existente în rețeaua Rmpetrol (gama Efix, serviciul de plată la pompă Fill&Go, restaurantul Hei), noile stații sunt caracterizate prin schimbarea elementelor de identitate vizuală a grupului și printr-un ambient distinct. Stațiile sunt prevăzute cu pompe dotate cu sisteme multimedia, care înregistrează un consum redus de energie, iar serviciile de restaurant aduc un concept unic pe piața locală, de preparare a produselor gastro – Croust’wich, se arată în comunicat.
Grupul Rompetrol vinde carburanți în peste 1.100 de puncte de distribuție în țări precum România, Georgia, Bulgaria, Moldova, Ucraina, Franța și Spania.
La noi pe piață, grupul operează peste 750 de punct de distribuție, din care 400-450 de stații proprii, circa 200 stații partener, și restul de Rompetrol Express.