SARTO made to measure, primul concept-boutique masculin din România, a fostpartenerul exclusiv al Modern Gentlemen’s Evening, eveniment organizat săptămâna trecută de brandulChivas Regal, parte din grupul Pernod Ricard.
În cadrul evenimentului a avut loc o scurtă prezentare a ținutelor SARTO, casual, business și seară, precum și degustarea Chivas Regal împreună cu Ken Lindsay, brand ambasador internațional al Chivas Regal Brothers, cu notele fine ale Chivas Regal de 12, 18 și 25 de ani.
“Bărbatul SARTO apreciază ținuta care poartă amprenta sa personală, fie că este vorba despre o butonieră în contrast cu țesătura sacoului sau despre un costum potrivit conformației sale. Ținutele alese au fost apreciate de invitați și se integrează în sfera de interes a bărbatului care savurează un whisky încărcat de tradiție și istorie”, se menţionează în comunicatul firmei.
Cele patru ținute prezentate sunt astfel cadrate încât să demonstreze faptul că un whisky cu tradiție și hainele pot fi duse până la nivelul de artă. Invitații prezenți la eveniment, din domenii precum avocatură, banking, fonduri de investiții sau domeniul juridic au avut în comun pasiunea pentru bun gust și pentru haine croite pe măsură, care reflectă personalitatea fiecăruia.
Cei doi fondatori ai brandului, un economist şi un jurnalist, Alex Moise și Alex Drăgan, au acumulat experienţă în consilierea vestimentară masculină, atât din pasiune şi studiu propriu, cât şi din stagiile de pregătire efectuate în Italia la renumite case de creaţie vestimentară.
“Până astăzi, costumele made to measure au fost un lux pe care doar câţiva şi-l permiteau. Preţurile majorităţii costumelor noastre se situează sub 500 de euro, tocmai pentru că SARTO îşi propune să văconsilieze pentru a trece la următorul nivel vestimentar, cu un nou concept: affordable made to measure”, scriu fondatorii conceptului pe site-ului propriu.
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/HJvbS-KaqyM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>