Una dintre cele mai cunoscute bănci din România a decis să schimbe modelul de agenție pe care îl folosește. A lansat deja noul format, în AFI Cotroceni.
Este vorba de una dintre băncile care nu au mai operat de multă vreme schimbări substanțiale în ceea ce privește brandingul de agenție sau chiar aparatura dedicată clienților (bancomate, aparate pentru operațiuni multiple etc).
Noul model de agenție Raiffeisen va utiliza un spațiu generos și va oferi servicii bancare complete, după cum transmite un comunicat al băncii.
“Agenția, deschisă la mijlocul lunii septembrie, deservește toate segmentele de clienți de la companii mari și medii până la persoane fizice. Este primul pas pe care îl face Raiffeisen Bank spre generația viitoare de agenții, bazată pe un concept nou de face banking, într-o formulă deschisă, transparentă și inedită „de shoping mall”. Noua unitate bancară are fluxuri de lucru rapide într-un spațiu deschis, cu un design modern și îi invită pe clienți la o interacțiune rapidă și placută cu banca.”, transmite comunicatul.
Noul model de agenție beneficiază de:
• o zona de autoservire 24 de ore din 24;
• ecrane cu informatii financiar bancare si anunturi de promovare, ecrane cu informații de reglementare,
birou electronic de informații;
• birouri deschise pentru consultanta;
• sala de intalniri pentru interactiuni private mai complexe;
• hub multifunctional (zona de” back office”) – care va fi utilizat de personal pentru pregatirea interctiunilor
cu clientii;