Privind imaginile publicate de jurnaliștii francezi orice neavizat poate observa ușor influențele germanice ale noilor modele care vor intra în curând în producție la Mioveni. Unii ar putea cataloga noul design ca fiind mult prea apropiat de cel al unor vehicule aparținând unei mărci nemțești care a dovedit tuturor că, până și în momente de criză, o bună gestionare a resurselor și un plan industrial bine pus la punct pot aduce creșteri ale vânzăriloi și, bineînțeles, ale veniturilor.
Cert este că, atât Logan 2 cât și Sandero 2 – modele care, așa cum anunța revista Capital în numărul apărut pe piață sâmbătă, vor fi prezentate oficial la Paris Motor Show peste doar câteva zile – arată mult mai bine decât variantele anterioare. Liniile caroseriilor nu mai dau nici cea mai vagă idee de autoturism „low-cost”, iar caracteristicile recent lansatelor Lodgy și Dokker anunță un atât un design interior adus în pas cu vremurile cât și linii de echipare mult mai complete. Cu ABS, ESP, sistem multimedia și navigație, atât Logan cât și Sandero se apropie mult mai mult de cerințele unui automobil al zilelor noastre, fără a face însă pasul decisiv către o posibilă intrare în competiție cu vehicule ale mărcii-soră, Renault.
Conform L`Automobile Magazine, chiar și la nivel tehnic, modelele Dacia vor putea emite pretenții. Asta pentru că motoarele diesel vor fi înnoite și vor fi completate cu sistem start-stop, iar propulsoarele alimentate cu benzină vor avea un lider în materie de ecologie prin noul 0.9 litri – 90 CP.