France Telecom isi indreapta privirea spre piata din Africa, cu un nou accent pe achizitii in tarile anglofone, conform declaratiei lui Didier Lombard, CEO-ul companiei. Dupa ce France Telecom a abandonat oferta in valoare de 41 miliarde de dolari pentru preluarea TeliaSonera, compania franceza se axeaza pe tranzactii mici pe pietele emergente dar cu un potential imens de dezvoltare. France Telecom, care opereaza sub brandul Orange, este prezent pe 13 piete din Africa, in mod special in zonele
France Telecom isi indreapta privirea spre piata din Africa, cu un nou accent pe achizitii in tarile anglofone, conform declaratiei lui Didier Lombard, CEO-ul companiei.
Dupa ce France Telecom a abandonat oferta in valoare de 41 miliarde de dolari pentru preluarea TeliaSonera, compania franceza se axeaza pe tranzactii mici pe pietele emergente dar cu un potential imens de dezvoltare.
France Telecom, care opereaza sub brandul Orange, este prezent pe 13 piete din Africa, in mod special in zonele cu populatie vorbitoare de limbra franceza, in partea vestica a continetului. Anul trecut France Telecom a facut una dintre cele mai importante achzitii din regiune, prin cumpararea unei participatii semnificative in cadrul Telkom Kenya, principalul operator telecom din Kenya, pentru 390 milioane de dolari.
Didier Lombard nu a specificat tintele exacte ale companiei pe care o conduce. Fance Telecom va intampina insa pe piata din Africa doi puternici competitori, Vodafone si MTN.
Sursa: Financial Times