Încântaţi că reducerile de cost aduse de alimentarea pe gaz sunt destul de consistente, tot mai mulţi francezi îşi cumpără Dacia Sandero GPL, însă pentru mulţi dintre ei experienţa este una neplăcută din cauza unei emanaţii inexplicabile de gaz pe care aceştia o resimt în timpul mersului. Deşi cei de la Renault au recunoscut că există o serie de plângeri legate de mirosul de gaz care pătrunde în maşină, aceştia nu reuşesc încă să-şi explice cum şi de ce ar
Încântaţi că reducerile de cost aduse de alimentarea pe gaz sunt destul de consistente, tot mai mulţi francezi îşi cumpără Dacia Sandero GPL, însă pentru mulţi dintre ei experienţa este una neplăcută din cauza unei emanaţii inexplicabile de gaz pe care aceştia o resimt în timpul mersului.
Deşi cei de la Renault au recunoscut că există o serie de plângeri legate de mirosul de gaz care pătrunde în maşină, aceştia nu reuşesc încă să-şi explice cum şi de ce are loc acest lucru, motiv pentru care au început să desfăşoare o serie de inspecţii tehnice.
Presa auto din Franţa nu ezită să pună la colţ service-urile autorizate Renault, care gestionează problema altfel decât şi-ar fi dorit clienţii afectaţi.
„Tehnicienii Renault pretind că ei nu simt mirosul de gaz care-i deranjează pe posesorii de Sandero GPL”, scrie publicaţia automobile-magazine.fr., care citează declaraţiile acestora conform căruia mirosul de gaz nu afectează siguranţa şi sănătatea călătorilor.
Ca o explicaţie la acest incident, tehnicienii Renault le spun francezilor că acest miros ar putea proveni în urma post-combustiei, exact aşa cum aveau primele maşini echipate cu catalizator.