Pentru acest sondaj au fost chestionaţi 15.000 de consumatori din 15 ţări. În Germania, persoanele interogate sunt cel mai puţin dispuse (71%) să dezvăluie o parte a vieţii private pentru mai multe facilităţi când utilizează internetul deoarece agenţii de publicitate au acces la gusturile şi preferinţele lor şi pot deci să le furnizeze răspunsuri mai adecvate la căutările pe internet.
Franţa se situează pe locul doi, cu 63% din persoanele chestionate care nu sunt pregătite să sacrifice sau să împărtăşească anumite date personale, în timp ce această categorie de internauţi reprezintă 56% în SUA, 52% în Olanda şi până la 40% în India, 39% în Mexic şi 35% în Japonia.
În medie pe teritoriul acestor 15 ţări, 25% dintre persoanele chestionate au declarat că au fost deja victimele unei piratări a contului de e-mail. Aproximativ 17% au cunoscut aceleaşi probleme pe contul lor de Facebook sau alt cont pe internet. Aproximativ 14% au avut furat sau piratat cardul bancar.
Aproximativ 94% dintre olandezi apreciază de altfel că 'ar trebui să existe legi pentru a interzice comercializarea de date fără consimţământul explicit' al proprietarilor, faţă de 78% indieni.
Indienii sunt de altfel cei care au cea mai mare încredere în guvernanţi în materie de internet: 64% dintre ei cred că diferitele instituţii din ţara lor 'lucrează pentru a le proteja viaţa privată', faţă de 40% dintre italieni sau 31% dintre francezi. O medie de 59% dintre persoanele chestionate din cele 15 ţări în care s-a efectuat sondajul apreciază că viaţa lor privată este mai puţin respectată decât era în urmă cu un an. AGERPRES