Wu Xing livrează exclusiv la domiciliu preparate cu specific chinezesc, produse potrivit unor reţete originale şi folosind ingrediente specifice, importate din China.
Franciza Wu Xing propune viitorilor parteneri un sistem complet de realizare a procesului tehnologic alimentar şi de administrare optimă a afacerii, cu o investiţie accesibilă, de circa 70.000 de euro, necesară pentru amenajarea, dotarea şi funcţionarea unei unităţi de preparare şi livrare la domiciliu de produse alimentare cu specific chinezesc.
În această sumă sunt incluse taxa de intrare în reţeaua de franciză, de 10.000 de euro, precum şi costurile de start-up relevante: amenajarea locaţiei, dotarea spaţiului, achiziţia de maşini pentru livrare şi aprovizionare, achiziţia echipamentelor, garanţiile pentru utilaje şi dotările cu accesorii (acestea din urmă fiind furnizate în regim de închiriere de către francizor). Suprafaţa recomandată pentru amenajarea unităţii conform standardelor este de circa 200 mp, pentru a permite amenajarea locaţiei în compartimente funcţionale distincte, dar şi asigurarea fluxurilor tehnologice şi sanitare optime.
Contractul de franciză încheiat pe o durată de cinci ani prevede şi redevenţe, francizatul plătind francizorului Wu Xing o taxă de 5% din cifra de afaceri lunară, taxă care, pentru primul an de activitate, nu va fi mai mică de 1.000 de euro.
Societatea deţine trei unităţi de producţie în Bucureşti, amenajate şi dotate potrivit celor mai exigente standarde, are peste 90 de angajaţi şi dispune de un parc de 30 maşini pentru livrarea produselor în toate colţurile Capitalei şi în zonele limitrofe.
În decursul celor şapte ani de la apariţia pe piaţă a mărcii Wu Xing, cifra de afaceri a societăţii a crescut progresiv, atingând nivelul de peste 800.000 de euro în 2005, respectiv circa 1.250.000 de euro în 2006.
Conturată pe piaţa românească începând din august 1999 în Bucureşti, cu un prim restaurant traditional chinezesc cu livrare exclusiv la domiciliu, marca Wu Xing îşi fidelizează clienţii prin calitatea produselor sale şi promptitudinea livrării. Pe lângă acestea, un alt avantaj care a contribuit, la mai puţin de un an de la debut, la crearea poziţiei de lider pe piaţa românească pentru Wu Xing a fost numărul mare de comenzi zilnice.