Rețeaua de showroomuri a Franke va crește, anul acesta, de la 15 la 20 până la finalul lui 2011. În România, compania lucrează cu peste 250 de parteneri, iar mărcile Franke și Dominox se vând în circa 750 de magazine.
După un minus în euro de 30% în 2009 față de 2008, urmat de încă o scădere de 8% în euro în 2010 comparativ cu 2009, până la puțin peste 10 milioane de euro, Florin Porojan, directorul general al Franke România speră la o creștere cu 10% a cifrei de afaceri în 2011.
Franke România este parte a diviziei Kitchen Sys­tems Group, cea mai mare parte a corporației, și activează  pe piața locală din anul 1998. În prezent compania numără 32 de angajați și deține în portofoliu peste 1.500 de produse diferite.
Produsele comercializate de companie sunt fabricate în proporție de 95% în Italia, iar restul sunt importate din Scoția, Germania și Elveția. Franke România are și activități de export în Moldova. Anul trecut, media unei achiziții în showroomurile locale Franke a fost cuprinsă între 1.500 și 2.000 de euro.
La nivel de prețuri, Franke concurează cu mărci precum Electrolux, Siemens, Bosch, Gorenje, Whirlpool sau Baumatic. Șeful Franke estimează piața locală de electrocasnice incorporabile la 40–50 milioane de euro.