Cu o cifră de afaceri de  21 de milioane de euro în 2013, subsidiara locală a traderului austriac de oțeluri Frankstahl are peste 5.000 de tone de oțel în stoc în orice moment al anului. Produsele care aduc cele mai mari încasări companiei sunt profilele (50% din vânzări), table (40%), berele din oţel şi ţevile (10%).

 “Am intrat într-o nouă etapă. 2014 este un an de recuperare pentru industria oțelului. Atât pentru noi ca vânzători, cât și pentru producători. Estimez o creștere de 5 puncte procentuale până la finalul lui 2014 la nivelul pieței de consum. Mizez în continuare pe relansarea domeniului construcțiilor, dar și pe schimbarea strategiei la nivel de vânzător, pe o mai bună adaptare la noua situație a pietei”  a declarat Romano Del Negro (foto), directorul general al Frankstahl România, care estimează  piaţa românească de consum de oțel comecial la peste 1,5 mld euro și 3 milioane de tone de oțel tranzacționate anual. 

După ce cantitatea de oțel tranzacționată în primele 6 luni ale 2014 a depășit estimările inițiale, compania  speră la o creștere de peste 7% pentru al doilea semestru din 2014, ca urmare a redefinirii strategiei de produs și a prioritizării extinderii forței de vânzări. 

Ca strategie pe termen mediu-lung, Frankstahl România investişte în formarea de noi industrii consumatoare de oțel. Compania lansează primul program corporate de fidelizare din industria oțelului, cu o componentă de responsabilitate socială integrată. Începând de acum, clienții companiei vor fi recompensați pentru plata înainte de termen a facturilor, prin intermediul platformei MyFrankstahl.ro.

“Am ales să facem noi primul pas înspre procesarea responsabilă a oțelului utilizat în designul de produs, în România. Însă sunt convins că ni se vor alătura tot mai multe companii în următorii ani”, adaugă Romano Del Negro.

 Sub deviza “Împreună construim o țară mai frumoasa”, Frankstahl România va dona 10% din valoarea punctelor acumulate de către toți clienții până la 30 septembrie 2014, pentru dotarea atelierelor Departamentului Design de Produs, din cadrul Universității Naționale de Arte București, cu tehlonogie durabilă de procesare a oțelului. 

Activ în Cehia, Croația, Ungaria, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Slovacia, Slovenia și, din 2008, şi în România, Frankstahl Internațional înregistrează peste 1500 de comenzi în fiecare zi și număra peste 1000 de angajați.