Pentru sfârşitul lui 2011, compania Frankstahl România estimează o cifră de afaceri de aproape 19 mil. euro, cu 5% mai mult decât în anul anterior. În 2010, Frankstahl România a realizat vânzări de 17,7 mil. euro, cu 53% mai mari decât în 2009 și a realizat un profit net de 1,54% din cifra de afaceri.
“Cifrele realizate sunt urmarea creşterii cantităţii vândute, a creşterii adaosului comercial datorat unor achiziţii mai bune, plus o gamă de produse mult mai diversificată decât în 2009”, susține Romano Del Negro, CEO Frankstahl România. ”Din cauza nesiguranţelor economice şi politice din România, strategia pe termen mediu este de consolidare a poziţiei pe piaţă, iar pe termen lung de creştere constantă a cifrei de afaceri”, mai adaugă Romano Del Negro.
Veniturile obţinute de Frankstahl în această perioad de referință provin în proporţie de 50% din vânzarea de europrofile (coloane din oţel cu structură de armare rigidă), restul fiind generate de celelalte produse din portofoliu: tablă, oţel beton şi sortimente de ţeavă.
Conform estimărilor Frankstahl, în volum, consumul local de oţel (producţie internă, export  şi import) a scăzut în 2010 până la 2,7 mil. tone, faţă de 4,8 mil. tone, cât se înregistra în 2007. În valoare, cel mai ieftin produs vândut anul trecut a fost oţelul beton cu o medie de 380 euro/tona, iar cele mai scumpe au fost produsele din inox, cu o medie de 4.000 euro/tona.