Desi mandria cocosului galic a fost puternic sifonata de rezultatele echipei nationale de fotbal, francezii au de ce sa se bucure. Ma exact, conducerile canalelor TV incluse in in grupul TF1 cat si cele ale M6 au reusit sa semneze contracte de publicitate de 48,9 milioane de euro, pentru cele 24 de meciuri din prima etapa, numai in perioada 7-18 iunie! Grupul TF1 a difuzat in perioada mentionat 532 de spoturi, in timpul meciurilor, ceea ce i-a adus 26.393.422 euro, in timp ce M6, cu 555 de spot
Desi mandria cocosului galic a fost puternic sifonata de rezultatele echipei nationale de fotbal, francezii au de ce sa se bucure. Ma exact, conducerile canalelor TV incluse in in grupul TF1 cat si cele ale M6 au reusit sa semneze contracte de publicitate de 48,9 milioane de euro, pentru cele 24 de meciuri din prima etapa, numai in perioada 7-18 iunie!
Grupul TF1 a difuzat in perioada mentionat 532 de spoturi, in timpul meciurilor, ceea ce i-a adus 26.393.422 euro, in timp ce M6, cu 555 de spoturi publicitare a castigat „numai” 22.481.158 euro.
De asemenea, meciul Portugalia-Germania, difuzat de TF1 a reusit sa aduca in contabilitatea postului TV peste 2,2 milioane de euro.
Cei doi giganti ai televiziunii din Franta, TF1 si M6, isi impart frateste difuzarea meciurilor din cadrul Euro 2008 si au cheltuit, fiecare, peste 50 de milioane de euro pentru drepturile de transmisie a competitiei.
Sursa: Les Echos