Bonusul ecologic pentru maşini electrice va creşte de la 5.000 la 7.000 de euro, iar cel pentru maşini hibride, de la 2.000 la 4.000 de euro.
În plus, Franţa va cere Uniunii Europene să pună ‘sub supraveghere’ acordul de liber schimb dintre UE şi Coreea de Sud, pentru a ‘apăra interesele industriei auto franceze’.
UE şi Coreea de Sud au semnat, în octombrie 2010, un acord de liber schimb, despre care Comisia Europeană a dat asigurări că va favoriza exporturile în sectorul auto.
Planul mai prevede şi facilităţi de finanţare pentru producătorii de echipamente şi constructorii auto aflaţi în dificultate din cauza scăderii vânzărilor auto în Europa, precum şi reorientarea investiţiilor deja prevăzute către cercetare şi dezvoltare.
Guvernul francez intenţionează, astfel, să îi ajute pe constructorii francezi, Renault mizând mult pe maşina electrică, în timp ce PSA Peugeot Citroën vinde maşini hibride. În plus, guvernul francez intenţionează să promoveze ‘industria deconstrucţiei şi reciclării, care deschide perspective importante de creare a locurilor de muncă’, încheie