Noul magazin a fost construit pe un teren cu o suprafaţă de aproximativ 59.000 de metri pătraţi, în urma unei investiţii în valoare de 29 de milioane de euro şi este cel de-al şaptelea magazin Dedeman din Bucureşti şi al doilea din sectorul 6, conform unui comunicat.
Magazinul are peste 45.000 de produse disponibile
Magazinul are o suprafaţă construită de peste 18.000 metri pătraţi, 220 de angajaţi şi peste 45.000 de produse disponibile la raft, se menţionează în comunicatul Dedeman.
Interiorul magazinului include şi o expoziţie de mobilă, una de gresie, faianţă şi mobilier de baie, precum şi două sere cu climă controlată şi o pergolă.
În exteriorul magazinului au fost amenajate 631 de locuri de parcare, dar şi spaţii verzi desfăşurate pe o suprafaţă de peste 17.500 de metri pătraţi, potrivit comunicatului.
Pe acoperişul magazinului Dedeman Ghencea au fost montate panouri solare ce produc energie electrică destinată consumului de curent electric al unităţii. În prezent, 26 dintre magazinele Dedeman beneficiază de energie electrică solară.
Magazinul din Ghencea pune la dispoziţie şi 4 staţii duble de încărcare a maşinilor electrice, unde pot fi încărcate simultan până la 8 maşini.
Unitatea din Ghencea reprezintă cel de-al treilea magazin deschis de Dedeman în acest an. După inaugurarea acestuia, Dedeman va avea o reţea de 53 de magazine la nivel naţional.
Dedeman se prezintă drept lider naţional în comerţul cu materiale de construcţii şi cu obiecte de amenajări interioare, compania având doar capital românesc.
Acțiunile au crescut în plină pandemie
Acțiunile producătorului de vinuri Purcari au urcat ieri cu până la trei procente. Acțiunile producătorului sunt incluse în structura indicelui principal BET.
Față de aceeași perioadă a anului trecut, compania care are ca acționariat Pavăl Holding, compania fraților Pavăl cunoscuți și sub numele de Frații Dedeman, a încheiat trimestrul doi cu un profit net de 7,6 milioane de lei. S-a înregistrat o scădere de 11 procente față de 2019.
În plus, veniturile companiei s-au diminuat cu 15,5% în cel de-al doilea trimestru al anului curent, la 38,5 milioane de lei pe fondul declinului vânzărilor pe segmentele Bostăvan și Bardar.
Ce spune directorul general al companiei
“Fiind o companie obisnuita sa creasca de mai multi ani cu rate inalte de doua cifre, nu acceptam cu usurinta rezultatele trimestrului doi.
Acestea fiind spuse, echipa noastra a depus un efort enorm pentru a face fata numeroaselor provocari generate de pandemie si doresc sa-mi exprim profunda recunostinta tututor pentru munca si dedicatia depusa.
Credem ca orice criza deschide si oportunitati, iar cresterea puternica a cotei de piata inregistrata de Grup este un testament al fortei brandurilor si canalelor noastre de distributie.
Noi am continuat investitiile pentru a ne pregati de revenirea iminenta a consumului si suntem bine pozitionati pentru a iesi invingatori din aceasta criza” a comentat Victor Bostan, Director General al Purcari Wineries.
La nivelul grupului, după scăderea din T2, vânzările au revenit pe creştere în iulie, iar comenzile din august menţin aceeaşi tendinţă.
Purcari Wineries Plc (brandurile Purcari, Crama Ceptura, Bostavan si Bardar) este unul dintre cele mai mari grupuri de vinuri si brandy din Europa Centrala si de Est. Grupul gestioneaza in jur de 1.400 de hectare de podgorii si opereaza patru platforme de productie in Romania si Moldova.
Grupul este lider in segmentul de vinuri premium din Romania, cu o cota de circa 30% si cel mai mare exportator de vin din Moldova, livrand in peste 30 de tari, notează zf.ro