Froo România va apărea curând

Retailerul Zabka din Polonia își continuă planurile de extindere pe piața locală, lansând brandul Froo România. Își propune să dezvolte o rețea de 200 de magazine de proximitate. Froo România, entitatea care va coordona operațiunile retailerului polonez Zabka în ceea ce privește lanțul de magazine de tip convenience, este în căutarea unui Technical Manager.

Responsabilitățile acestei poziții includ asigurarea standardelor tehnice și de funcționare în conformitate cu normele interne ale companiei pentru noile magazine și locații.

Cu peste 10.000 de magazine, servicii de livrare la domiciliu, platforme digitale inovatoare și un număr zilnic de peste 3 milioane de clienți, Żabka este unul dintre liderii industriei de retail de proximitate modern din Europa, scrie economica.net.

Câte supermarketuri noi se vor deschide în România?

În aprilie 2024, Consiliul Concurenței a aprobat tranzacția prin care Zabka achiziționează un pachet majoritar de părți sociale în cadrul distribuitorului de bunuri de larg consum DRIM Daniel Distribution FMCG.

„Intrarea Grupului Zabka pe piața din România este rezultatul dezvoltării consecvente a unui concept și a unui ecosistem de convenience cu potențial de extindere pe piețele europene. Expansiunea internațională se aliniază cu strategia de creștere cuprinzătoare adoptată de Grup în 2021.

După obținerea aprobărilor pentru tranzacție, prioritatea va fi continuarea unei dezvoltări accelerate a DRIM, determinată de combinarea poziției puternice pe piață a DRIM cu expertiza în retail de proximitate și puterea financiară a Grupului Żabka”, au declarat reprezentanţii companiei.

După achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distribuție, Zabka se pregătește să-și facă debutul pe piața locală a României. Cu planuri ambițioase, compania poloneză își propune să inaugureze, în acest an, 200 de locații.

Inițial, magazinele sale vor fi amplasate în zonele urbane, având un concept centrat pe ideea de conveniență. Astfel, gama de produse disponibile va include aproximativ 2.000 de SKU-uri, cu accent pe categoriile de consum imediat.

Ar putea apărea şi magazine autonome

Zabka ia în considerare introducerea pe piața locală a conceptului de magazine autonome Nano. Primul magazin Zabka Nano a fost inaugurat în 2021, iar în prezent retailerul operează peste 50 de astfel de locații.

Aceste magazine sunt integrate în clădiri de birouri, cluburi sportive și spații comerciale precum Decathlon sau Leroy Merlin.

„Construim un parteneriat cu o firmă care se bucură de o uriaşă încredere, atât din partea partenerilor de afaceri, cât şi din partea clienţilor de pe piaţa românească, şi care se dezvoltă respectând standardele cu care suntem obişnuiţi în Zabka.

Valorile comune, respectul şi încrederea reciprocă reprezintă o bază solidă pentru parteneriatul nostru strategic şi pentru proiectele ambiţioase pe care le avem planificate.

Am dedicat ultimul sfert de secol unei creşteri dinamice în Polonia, iar astăzi ne lansăm într-o nouă etapă, care implică lansarea operaţiunilor pe o nouă piaţă europeană”, a explicat Tomasz Suchański, CEO al Grupului Żabka.