Mașinile nu au fost singurele vedete prezente la standurile constructorilor de vehicule de la Frankfurt. Pornind de la premisa că nimic nu vinde mai bine decât o femeie frumoasă, majoritatea mașinilor prezentate la salon au fost „păzite” de nimfe mai mult sau mai puțin grațioase.
În afară de frumusețile motorizate și cu mulți cai putere sub capotă, la ediția cu numărul 64 a Frankfurt Motor Show 2011 au fost "expuse" și alte frumuseți, care au atras privirile vizitatorilor veniți să vadă ultimele noutăți în materie de automobilism. Desigur, mărcile italiene au fost, din nou, foarte bine reprezentate din acest punct de vedere. Chiar și coreenii de la Hyundai au fost luați de val și au dotat fiecare mașină cu un „paznic” cu picioare lungi și ochi șăgalnici. Probabil, amplasarea standului mărcii coreene în imediata apropiere a zonelor dedicate brandurilor Alfa Romeo, Lancia și Fiat să fi fost de vină. Chiar dacă au încercat să păstreze un aer de sobrietate, până și unii dintre constructorii germani au apelat la acest artificiu în dorința de a atrage cât mai mulți vizitatori.
Expoziția auto de la Frankfurt a început, pentru publicul larg, astăzi, și se va încheia pe 25 septembrie. În cele două zile dedicate specialiștilor și presei au avut premiera 89 de concepte și vehicule de serie. Majoritatea mașinilor lansate urmează să sosească pe piața românească în următoarele luni.