Cifră de afaceri în creștere pentru lanțul românesc de fast food Fryday
Lanțul românesc de fast food Fryday a înregistrat o creștere semnificativă, ajungând la nouă restaurante. De asemenea, anul trecut a avut afaceri în valoare de 28,6 milioane de lei în 2023, dublu față de anul precedent.
Recent, a fost inaugurat un nou restaurant în Vaslui. Acesta se concentrează pe segmentul burgers and fries și se confruntă direct cu jucătorii de top din piață. Noul restaurant este echipat cu facilități drive-thru, adaptându-se cerințelor în creștere ale consumatorilor pentru servicii rapide.
Investiția pentru noul restaurant din Vaslui a depășit 1,5 milioane de euro, locația fiind desfășurată pe o suprafață de 1.400 de mp de teren și 300 de mp de clădire.
Compania Albina Restaurante, care operează sub brandul Fryday, a raportat o cifră de afaceri de 13 milioane de lei și un profit net de 1,1 milioane de lei în 2022, transmite Business Magazin.
Cu planuri ambițioase pentru anul în curs, Fryday urmează să deschidă trei noi restaurante în intervalul aprilie-iunie 2024. Acestea vor fi deschise în mall-uri din Pitești, Galați și Sibiu. Investiția totală se ridică la peste 1,3 milioane de euro.
„Următorul sprint va fi deschiderea a trei noi restaurante în doar 60 de zile, prin urmare vom deschide în intervalul 25 aprilie – 27 iunie trei unităţi în trei mall-uri din România, în Piteşti, Galaţi şi Sibiu, cu o investiţie de peste 1,3 milioane de euro”, precizează Lucian Florea.
Concurență pentru giganții de pe piața fast-food
Fondatorul lanțului, antreprenorul sucevean Lucian Florea își propune să ajungă la 15 unități până la finalul anului. Această extindere va include orașe precum Galați, Pitești, Sibiu, Cluj și Constanța.
„Anul 2024 este un an în care vom apasă pedala accelerației și pe care îl proiectăm cu o creștere a cifrei de afaceri de peste trei ori față de 2023, având un forecast de peste 70 de milioane de lei pe bilanțul din acest an”, a declarat Lucian Florea.
Lanțul de restaurante are unități situate în mall-urile din București, Iași, Timișoara, Târgu Mureș, Oradea, Alba Iulia, Craiova și Arad, dar și restaurante stradale, cu drive-thru.
Pe piața de fast food locală, Fryday concurează cu giganți internaționali precum McDonald’s, KFC și Burger King, dar și cu concepte locale precum Spartan, Mesopotamia și şaormeriile de cartier.