Oenologul Ciprian Stancu a lansat pe piata “Fulg de vara”, primul brand romanesc de vinuri de lux, aparut in editie limitata. Marca a fost creata de compania BrandTailors. Stancu si-a propus sa pozitioneze brandul pe segmentul premium din Romania, un segment disputat de vinuri internationale. Inceput in martie 2007, procesul de branding a fost initiat de oenologul si consultantul de specialitate Ciprian Stancu, pentru a oferi cunoscatorilor, in fiecare toamna, o editie limita
Oenologul Ciprian Stancu a lansat pe piata “Fulg de vara”, primul brand romanesc de vinuri de lux, aparut in editie limitata. Marca a fost creata de compania BrandTailors. Stancu si-a propus sa pozitioneze brandul pe segmentul premium din Romania, un segment disputat de vinuri internationale.
Inceput in martie 2007, procesul de branding a fost initiat de oenologul si consultantul de specialitate Ciprian Stancu, pentru a oferi cunoscatorilor, in fiecare toamna, o editie limitata de vin alb considerat cel mai bun din anul precedent. Vinul care a fost ambalat pentru toamna lui 2007 sub brand-ul “Fulg De Vara” este o Tamaioasa Romaneasca, culeasa la Domeniile Stirbey si vinificata la cramele cu acelasi nume de catre germanul Oliver Bauer. In fiecare an sub aceasta marca se va comercializa un soi diferit, pastrandu-se insa conceptul de vin alb licoros, a precizat Beatrice Danis, managing partner al BrandTailors.
Editia din acest an contine 2.707 sticle, la care vor avea acces doar persoanele inregistrate in lista personala de “connoisseurs” a lui Ciprian Stancu si maxim 10 restaurante de elita din Bucuresti. Pretul unei sticle se ridica la peste 30 de euro, cu un maxim de 200 de lei.
Numele si identitatea vizuala a vinului au fost create de compania de consultanta de marca BrandTailors.Compania a executat identitatea vizuala si conceptul de ambalaj intr-o nota minimalista, redata in doua culori(negru si argintiu), pentru a conferi vinului o nota de distinctie.
Sursa: Capital