Fulga e mai voinică, mai isteaţă şi mai jucăuşă cu noua gamă de iaurturi care îi dau putere şi energie în fiecare zi! Acum Fulga ne oferă şi nouă noile ei iaurturi naturale bogate în proteine care întăresc organismul şi îl ajută să funcţioneze normal.
Albalact a ridicat-o pe Fulga la putere şi a relansat pe piaţă iaurturile Fulga bogate în proteine, cu ambalaj nou, un portofoliu mai mare şi o nouă campanie de comunicare.
„Pentru că Fulga este un brand preferat de familii şi mai ales de copii, ne-am gândit să continue tradiţia de a oferi numai produse sănătoase şi hrănitoare, nu doar gustoase, aşa că am îmbunătăţit iaurturile lansate în 2007 sub brandul Fulga. Iaurtul este o hrană de bază, prezentă zilnic într-o alimentaţie sănătoasă, iar noi vrem să le comunicăm consumatorilor că iaurturile Fulga sunt o sursă bogată de proteine. Pentru aceasta relansare, am lucrat cu o nouă agenţie de branding pentru un nou ambalaj, iar campania de comunicare, semnată de Publicis, ne arată o Fulga mai energică şi mai puternică”, a declarat Celina Condorovici, brand manager pentru Fulga.
Proteinele din iaurt de asimilează uşor şi ajută la refacerea şi întreţinerea muşchilor, măresc ritmul metabolismului, iar organismul devine astfel mai puternic. De aceea Albalact recomandă copiilor şi adulţilor consumul zilnic de iaurt.
Noua gamă de iaurturi proaspete Fulga cuprinde: iaurt natural 3% grăsime în ambalaj mic de 150 de grame şi ambalaj mare de 400 de grame; iaurt de băut 2% grăsime în ambalaj de 375 de grame; iaurturi cu fructe 1,5% grăsime – cu căpşuni, cu vişine, cu piersici şi caise, în amblaje mici de 125 de grame.
Conceptul construit de agenţia BrandTailors pentru noul ambalaj este acela de „iaurt la putere”. „Expresia vizuală este însăşi Fulga, într-o ipostază foarte jucăuşă. Iaurtul îi dă atâta forţă faimoasei văcuţe încât ea poate ridica marginea ambalajului ca pe o cortină pentru a oferi imaginea delicioasă a iaurtului simplu sau cu fructe din interior. Un factor foarte important în procesul de creaţie a fost chiar Fulga. Veselia pe care o emană a făcut ca fiecare zi petrecută pe acest proiect să fie extrem de distractivă. Şi astfel, ideile au venit natural”, declară Andreea Florea, brand consultant la BrandTailors.
Cu această relansare, Fulga revine în spaţiul media într-o nouă campanie de comunicare. Un spot TV de 25 de secunde – „Fulga Bunătate de Iaurt”, semnat de Publicis, va rula pe cele mai importante canale TV până la sfârşitul lunii februarie. Campania va fi completată de o comunicare de PR susţinută de agenţia de consultanţă 2activePR. În paralel, vor exista şi alte acţiuni promoţionale în toate hipermarket-urile din ţară. Gama de iaurturi Fulga cuprinde şi două produse de promoţie, Multipack Fulga iaurt natural 150g 3+1 gratis şi Fulga iaurt cu căpşuni 125g 3+1 gratis.
Publicis a construit povestea noului spot “acasă” la Fulga, în frigider. În acest mediu au putut fi folosite uşor rădăcinile sănătoase pe care brand-ul le are în lapte, cu o trecere de impact către noua gamă. Publicis reuşeste o paralelă cu trecerea Fulgăi în altă categorie prin transferarea personajului de pe cutia de lapte pe cea de iaurt. Într-o bună zi, Fulga se descoperă schimbată. Explicatia nu întârzie să apară şi, cu ajutorul expresiei cu dublu sens – “m-am prins” -, Fulga transmite tuturor că este şi iaurt! “Fulga este unul dintre cele mai indrăgite personaje de brand şi am avut mare grijă să nu-i atingem personalitatea ghiduşă ci, dimpotrivă, să o re-afirmăm şi să o îmbogăţim. Acest lucru era cu atât mai important cu cât această personalitate avea sarcina să ajute trecerea într-o nouă categorie. După primele reacţii de la lansare se pare ca este un pariu reuşit şi Fulga are încă multe de spus audienţei sale entuziaste”, spune Răzvan Căpănescu, Creative Director la Publicis România.
Din echipa de creaţie Publicis a noului spot „Fulga Bunătate de Iaurt” au făcut parte: Vali Petridean şi Edy Einhorn – art directori, Mihai Costache – copywriter, Răzvan Căpănescu – creative director, Adrian Chiuhan – strategic planner, Camelia Efrimov – A/V producer, Elena Scutaru – senior account manager, Loredana Popasav – new business director.
Iaurturile Fulga sunt produse după reţetele tradiţionale ale Albalact, din culturi lactice selecţionate, de cea mai bună calitate. Fiind realizate special pentru copii, cunoscuţi drept extrem de pretenţioşi atunci când este vorba despre alimentaţie, iaurturile Fulga sunt sănătoase şi foarte gustoase.