Unul dintre argumentele lui a fost ca SRR nu are nevoie de banii proveniti din vanzarile de publicitate si astfel, din proprie initiativa, a sistat difuzarea reclamelor pe Radio Romania Cultural, Radio Muzical si Radio Tineret, iar pe canalul Radio Romania Actualitati, incepand de pe 1 februarie a.c., volumul de publicitate a fost micsorat de la 8% din timpul de emisiei la 5%. Acest argument de genul: vedeti, radioul public se retrage din piata de publicitate, dar lasati-ne sa-i taxam pe toti ro
Unul dintre argumentele lui a fost ca SRR nu are nevoie de banii proveniti din vanzarile de publicitate si astfel, din proprie initiativa, a sistat difuzarea reclamelor pe Radio Romania Cultural, Radio Muzical si Radio Tineret, iar pe canalul Radio Romania Actualitati, incepand de pe 1 februarie a.c., volumul de publicitate a fost micsorat de la 8% din timpul de emisiei la 5%. Acest argument de genul: vedeti, radioul public se retrage din piata de publicitate, dar lasati-ne sa-i taxam pe toti romanii, chiar si pe cei fara aparate de radio, este o alta mostra de demagogie marca seuleanu. In primul rand, Radio Romania Actualitati n-a fost niciodata un jucator pe piata de publicitate radio, incasarile sale fiind minore, astfel incat asa-numita retragere este o ipocrizie. In al doilea rand, volumul de publicitate difuzat de SRR nu a atins niciodata 3%, darmite sa se reduca de la 8% la 5%. In al treilea rand, publicitatea pe canalele amintite de seuleanu a fost aproape inexistenta pana acum, asa incat decizia e derizorie. In al patrulea rand, in luna martie a.c., Romania Actualitati a difuzat un numar de 1.315 spoturi publicitare, conform monitorizarii companiei Alfa Cont, cu 314 spoturi mai mult decat cel difuzat in luna februarie. Cum ramane totusi cu decizia lui seuleanu de a micsora publicitatea incepand cu 1 februarie, cand volumul a crescut in martie fata de luna precedenta?
Consilierii premierului
incurca denumirea Bursei
Saptamana trecuta, premierul Adrian Nastase s-a aflat la Bursa de Valori Bucuresti cu ocazia inaugurarii noului sediu. Premierul a avut parte de o primire fastuoasa, cu multe aplauze si cu afise de bun venit agatate pe pereti. Daca discursul primului ministru a fost la obiect, vorbind despre necesitatea dezvoltarii pietei de capital din Romania, nu la fel s-a intamplat cu informarea realizata de expertii guvernamentali. Departamentul pentru Analiza Institutionala si Sociala, pompoasa titulatura, a transmis presei discursul premierului si o suita de fotografii de la festivitatea de inaugurare a noului sediu. Problema este ca toate aceste comunicate se refereau la Bursa Romana de Valori si nu la Bursa de Valori Bucuresti. Am tresarit crezand ca, o data cu sediul, Bursa si-a schimbat si denumirea. Dar lucrurile nu stau deloc in felul acesta. Bursa si-a pastrat numele, doar ca expertii de la Guvern au gresit in comunicatele pe care le-au transmis. O eroare care poate parea nesemnificativa, dar care arata ca in domeniul pietei de capital mai sunt inca multe de invatat, chiar si la Guvern.