Primele acțiuni planificate de Fundația eMAG sunt sponsorizarea taberelor de pregătire pentru olimpiadele naționale și internaționale, sponsorizarea delegațiilor române la olimpiadele internaționale și premierea medaliaților la aceste olimpiade. Programele vor continua cu proiecte pentru anumite unități de învățământ care au nevoie de echipamente tehnice performante, burse de studiu pentru copiii cu rezultate speciale și programe de internship pentru studenți.
“În timpul liceului sau al facultăţii este foarte util ca studenţii să ia contact cu lumea foarte pragmatică a businessului în care o să lucreze ulterior. Vrem să îi şcolim pentru că în industria noastră de comerţ online nu există o şcoală, nu există măcar un program într-o facultate, iar la noi pot învaţa direct la locul faptei”, a declarat pentru Capital Radu Apostolescu, vicepreşedintele eMAG.
Primul proiect al Fundației este programul „Hai la Olimpiadă!“ care va asigura un suport semnificativ echipelor de olimpici ale loturilor naționale de matematică, fizică și informatică. În 2012 România a obținut 6 medalii de aur, 6 medalii de argint și 3 de bronz la olimpiadele internaționale de matematică, fizică și informatică. Practic, fiecare membru al lotului român a primit câte o medalie.
“Fundaţia este axată strict pe educaţie, olimpiadele sunt ultima treaptă, cea de vârf, dar ne vom implica în toate etapele şi la toate nivelurile, şcoli generale, licee din toată ţară”, a spus Apostolescu. În ceea ce priveşte bugetul fundaţiei, “aceasta dispune în primul an de 300.000 de euro şi credem că vom atrage mult mai mult de la companii precum Microsoft şi alţi parteneri”, adaugă Apostolescu.
Participarea Microsoft în acest proiect este o consecință a parteneriatului comercial strâns între eMAG și Microsoft și se produce la scurt timp după lansarea YouthSpark, inițiativă globalăprin care compania va crea oportunități pentru 300 de milioane de tineri în următorii 3 ani. Principalele direcții urmărite în cadrul acestei inițiative sunt educația, succesul tinerilor pe piata munciiși antreprenoriatul, prin programe noi sau prin îmbunătățirea celor existente. Mai multe detalii pe www.microsoft.com/youthspark.
„Suntem o companie al cărei parcurs, în cei 16 ani de prezență în România, este strâns legat de sprijinul acordat tinerilor, profesorilor și comunităților din sistemul educațional. Am primit cu bucurie propunerea de a fi parteneri în acest proiect pentru că doar împreună – alături de factori de decizie, organizații nonguvernamentale și parteneri din industrie – putem face o diferență prin a asigura oportunități și condiții pentru performanță tinerilor români”, a spus Cătălin Diț, Retail Lead Microsoft România.
Preşedintele Fundaţiei eMAG este Tudor Vlad, cel care organizează unul dintre cele mai populare concursuri de triatlon din România, Fără Asfalt.
Fundația eMAG are un buget de 300.000 euro anul acesta
24 octombrie 2012, 15:08
Ultima modificare în 24 octombrie 2012, 18:08
eMAG, cel mai mare magazin online din Europa de Est a lansat astăzi o fundaţie al cărei obiectiv este susținerea educației și a performanțelor de vârf.
Etichete:
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- SURPRIZĂ: Apple a lansat pe lângă iPad mini și a patra generație iPad
- Nokia a lansat un terminal Lumia pentru ţările emergente
- Apple lansează astăzi, la ora 20.00, iPad mini
- Parteneriat inedit între Samsung şi Boeing
- Compania românească care vinde cele mai multe tablete în ţara noastră după Apple
- Nokia va emite obligaţiuni convertibile în valoare de 750 milioane de euro
- Cum arată şi ce ştiu să facă cele mai noi tablete ale românilor de la E-Boda
- AMD a lansat cele mai puternice procesoare ale sale
- Xerox a lansat WorkCentre 5019/5021, un echipament multifuncţional dedicat IMM-urilor
- Bitdefender: ”Remediu” pentru cei afectați de atacul prin Yahoo! Messenger