Fusu a investit 10.000 de euro într-un site de socializare de shopping

Călin Fusu, directorul general al companiei Neogen, care deţine site-ul de recrutare bestjobs.ro, a investit 10.000 de euro în prima reţea de socializare de shopping din România, zumzi.ro. "Este o premieră pe piaţa locală şi pe asta ne bazăm cel mai mult şi sperăm să atragem cât mai mulţi vizitatori unici", a declarat pentru capital.ro Călin Fusu. Acesta a adăugat că speră ca în următoarele câteva luni zumzi.ro să aibă câteva mii de vizitatori unici pe zi. Pe piaţa di

Călin Fusu, directorul general al companiei Neogen, care deţine site-ul de recrutare bestjobs.ro, a investit 10.000 de euro în prima reţea de socializare de shopping din România, zumzi.ro.

„Este o premieră pe piaţa locală şi pe asta ne bazăm cel mai mult şi sperăm să atragem cât mai mulţi vizitatori unici”, a declarat pentru capital.ro Călin Fusu. Acesta a adăugat că speră ca în următoarele câteva luni zumzi.ro să aibă câteva mii de vizitatori unici pe zi. Pe piaţa din România, noul site lansat de Fusu este concurent parţial cu platforma coolio.ro.

Fusu a mai declarat că în următoarele şase luni Zumzi va „ieşi din ţară” şi va fi lansat şi zumzi.com. „Acest lucru va presupune o nouă rundă de investiţii”, a mai spus oficialul Neogen.

„Pe internaţional cel mai mult ne asemănăm cu Kaboodle.com, care este de asemenea un site de socializare de shopping”, a mai declarat Fusu.

După cum spune proprietarul BestJobs, Zumzi este locul unde poţi discuta cu ceilalţi despre cumpărături, sau poţi afla ce-şi doresc prietenii.Practic Zumzi răspunde la întrebări ca „Ce ţi-ai mai cumpărat recent?, Ce iţi doreşti? sau Ce oferi?”.