GECAD ePayment, integrator de solutii pentru comert electronic, va fuziona cu GECAD Cvantage, companie din cadrul aceluiasi grup, specializata in furnizarea de servicii de tip call center. Noua companie, care va purta numele de GECAD ePayment, va asigura suport atat pentru comerciantii cu magazine online cat si pentru utilizatorii care fac achizitii pe Internet.



„Decizia a fost luata pe baza strategiilor de dezvoltare ale celor doua entitati, GECAD ePayment urmarind intregirea ofertei sale prin adaugarea de servicii de tip call center pentru suport clienti iar firma GECAD Cvantage intentionand ca din acest an sa se concentreze exclusiv pe servicii de call center in domeniile IT si bancar. Sinergia dintre cele doua echipe a condus firesc la fuzionarea lor”, a declarat Radu Georgescu, presedinte al Grupului GECAD.

Pozitia de Chief Executive Officer (CEO) va fi preluata de Carmen Sebe, pana astazi CEO la echipa Cvantage. Cristian Badea, CEO al GECAD ePayment in momentul fuziunii, devine Chief Information Officer (CIO) in cadrul noii companii.


Sursa: Capital, 18 ianuarie 2006