Producătorul de băuturi şi alimente PepsiCo îşi dublează numărul angajaţilor din România la 2.088, de la 931, în urma finalizării fuziunii la nivel internaţional cu PBG si PepsiAmericas. De asemenea, compania a mai anunţat că numărul fabricilor pe piaţa din România ajunge astfel la patru, de la una înainte de fuziune. Brandurile care vor fi comercializate pe piaţa locală în urma fuziunii vor fi Star Foods, Lays, Krax, Star Snacks, Star Naturals, Pepsi, Prigat, Roua Muntil
Producătorul de băuturi şi alimente PepsiCo îşi dublează numărul angajaţilor din România la 2.088, de la 931, în urma finalizării fuziunii la nivel internaţional cu PBG si PepsiAmericas.
De asemenea, compania a mai anunţat că numărul fabricilor pe piaţa din România ajunge astfel la patru, de la una înainte de fuziune.
Brandurile care vor fi comercializate pe piaţa locală în urma fuziunii vor fi Star Foods, Lays, Krax, Star Snacks, Star Naturals, Pepsi, Prigat, Roua Muntilor şi Lipton Ice Tea.
„Fuziunea PepsiCo cu PBG şi PepsiAmericas ne transformă într-o autoritate la nivel global în industria produselor alimentare şi a băuturilor carbogazoase. Suntem cea de-a doua companie de băuturi şi produse alimentare din lume, ca mărime, şi lider pe piaţa de produse alimentare şi băuturi din Europa”, au anunţat reprezentanţii companiei. Odată cu finalizarea fuziunii PepsiCo are venituri anuale de aproximativ 60 mld. de dolari şi aproape 285.000 de angajaţi în întreaga lume.
13.000 de angajaţi în Europa
În urma fuziunii, numărul angajaţilor PepsiCo Europe va creşte de la 30.000 la 43.000, iar portofoliul de produse va cuprinde peste 200 de branduri dintre care 18 cu vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari fiecarela nivel global.
Tranzacţiile vor genera sinergii brute de aproximativ 125-150 de milioane de dolari în 2010 şi de aproximativ 400 de milioane de dolari anual, dupã finalizarea implementãrii în 2012. Sinergiile iniţiale se datoreazã, în principal, unei eficientizãri sporite a costurilor, iar în urmãtorii ani, aceste sume vor rezulta din echilibrul creat între eficientizarea costurilor şi a noilor oportunitãţi generatoare de venituri.
Compania a anunţat ca unele dintre aceste acumulãri vor fi reinvestite în pieţele emergente cu potenţial ridicat de creştere, în dezvoltare şi cercetare la nivel global şi în noi capabilitãţi de producţie.