Domeniul IT&C are un rol determinant in tot ceea ce inseamna dezvoltarea economiei. Nimeni nu poate nega acest lucru. Nimeni nu poate sa subevalueze impactul pe care noile tehnologii, din ce in ce mai performante, il au pe piata fortei de munca. De neimaginat in urma cu cativa ani, cresterea exponentiala a productivitatii muncii demonstreaza ca economia mondiala nu merge atat de rau cum sustin unii.

Ca o consecinta, de pe urma acestor realitati, toata lumea are de castigat. Insa, ca sa fim corecti, trebuie sa recunoastem ca oamenii de afaceri au, de departe, cele mai mari beneficii. Constienti de importanta domeniului, acestia investesc sume impresionante de bani pentru a-si procura cele mai noi gadgeturi. Iar, daca investesc, normal, acest lucru trebuie sa le aduca si profit. Un profit greu de cuantificat, dar foarte palpabil in tot ceea ce inseamna gestiunea timpului si, mai ales, in planul imaginii.

Cata vreme au lipsit pe piata noi modele de ceasuri mecanice, amatorii si-au gasit salvarea in modelele vechi, drept care cronometrele de mana au devenit un domeniu de colectie dintre cele mai serioase. Aceasta a dus la o crestere considerabila a preturilor pentru modele mai rare si, de asemenea, la aparitia primelor mari publicatii consacrate exclusiv ceasurilor de mana.



Cele mai destepte agende electronice, cele mai curioase telefoane mobile, cele mai performante laptopuri, cele mai complexe camere foto digitale, cele mai mici iPod-uri si cele mai complicate DVD playere. Care este motivatia oamenilor de afaceri cand isi achizitioneaza aceste adevarate minuni ale stiintei? Ca sa fim siguri ca raspunsul este corect, de fiecare data trebuie sa ajungem la definitii.



Un gadget este “orice maruntis ingenios de folos practic” sau “un obiect in masura sa satisfaca un capriciu uman oarecare”. La toate celelalte intrebari, mai ales la cele la care nu va ganditi, raspundem sambata, la Capital TV.