„Mi-aș fi dorit ca lângă noi să fie și toți cei 92 de colegi cărora le datorăm faptul că suntem una dintre cele mai respectate agenții de publicitate din România.
De asemenea, aș fi vrut ca alături de mine să poată urca pe această scenă și o parte din clienții noștri care ne oferă zi de zi încrederea lor, ne dau pe mână banii lor, astfel încât să-i ajutăm să ajungă cu mesajul potrivit la audiența potrivită, la momentul potrivit și să își îndeplinească misiunea. Vă mulțumim!”, a declarat Mihai Vânătoru, CEO DWF, pe scena Galei.
Inovație prin AI în 2024
Cel mai important proiect implementat anul trecut de către echipa DWF a fost integrarea inteligenței artificiale în procesele de analiză a competitorilor și dezvoltarea strategiilor de digital marketing. Această inițiativă a permis o eficientizare remarcabilă a serviciilor SEO și Paid Media prin soluții hiper-personalizate și creative.
„Prin utilizarea AI, am reușit să analizăm volume mari de date într-un timp record, identificând oportunități pe care metodele clasice le-ar fi ratat. Este un proiect coordonat direct de Sorin Drăghici și care marchează un punct strategic în dezvoltarea agenției”, a declarat Mihai Vânătoru.
Puncte de cotitură în carieră
Pentru CEO-ul DWF, este dificil de numit un singur proiect drept „cel mai mare”, însă mai multe momente definitorii au modelat traiectoria agenției. Printre ele se numără o campanie SEO de anvergură care a generat peste 100 de milioane de vizite pe site-uri, dar și dezvoltarea unui CRM intern care a crescut eficiența operațională.
Totuși, cea mai mare realizare, spune el, este construirea unei echipe solide și coezive: „Oamenii sunt fundația oricărei organizații de succes.”
Direcții majore în 2025
În 2025, DWF vizează două direcții strategice: integrarea tehnologiei proprii cu ecosistemele Google, Meta și TikTok – pentru procesarea în timp real a datelor din peste 400 de campanii active – și dezvoltarea continuă a DWF Academy, un program de educație digitală pentru tineri și profesioniști. Se vor derula internshipuri, mentorat și schimburi de experiență în agenții digitale din Europa.
Provocările anului trecut
Accelerarea tehnologiei și scăderea atenției utilizatorilor au fost principalele provocări din 2024. Integrarea AI a cerut eforturi semnificative în upskilling, iar adaptarea mesajelor la un public din ce în ce mai puțin răbdător a necesitat creativitate și strategie.
„A trebuit să regândim fundamental modul în care comunicăm online. Conținutul trebuie să fie nu doar relevant, ci și extrem de captivant – în doar câteva secunde.”
Cum va arăta industria în 10 ani?
Potrivit echipei DWF, viitorul marketingului digital va fi marcat de hiper-personalizare, accent pe brand și înțelegerea profundă a psihologiei consumatorului.
„Tehnologia va fi accesibilă tuturor. Ce va face diferența este capacitatea agențiilor de a construi legături emoționale autentice între branduri și oameni.”
Capital Top 100 Manageri
Gala Capital Excelență în Management a fost și ocazia lansării volumului Capital Top 100 Manageri, ediția 2025 – un proiect editorial care reunește lideri cu performanțe remarcabile din mediul privat și public. Cartea este disponibilă la toate punctele de difuzare a presei, precum și online pe edituradecarte.ro.
Evenimentul a fost realizat cu sprijinul: PHILIP MORRIS ROMÂNIA, VODAFONE ROMÂNIA, CATENA, ANTIBIOTICE IAȘI, CASE SUSTENABILE, REWIRE INTERIOR DESIGN, GALERIA ROMANĂ, PATIO Bistro – Café – Bakery și CLUB ONE.
Parteneri media: www.evz.ro, www.doctorulzilei.ro, Evenimentul Istoric și edituradecarte.ro
Evenimentul poate fi urmărit integral pe pagina de YouTube Hai România.