Candidaţii acestei secţiuni au fost companiile Lafarge şi Holcim, Carpatcement, Oltchim, Saint-Gobain, Adeplast, Köber, Siniat România, Sika România, Bilka Steel şi Chimcomplex Borzeşti.
„Nu numai istoria noastră de 350 de ani la nivel mondial e importantă, ci şi munca pe care o facem în România pentru a duce această ţară mai departe şi a creşte confortul românilor. Acest premiu pune o presiune şi mai mare pe noi pentru a contribui mai mult nu numai cu inovaţia, ci şi cu ceea ce facem pentru comunitate“
Oana Davidoglu, Marketing Manager, Saint-Gobain Construction Products Romania – Rigips Business Unit
„Românii au început să înţeleagă că este mai ieftin să cumperi un produs un pic mai scump. O casă se face odată la o generaţie sau două şi nu merită pentru câteva sute de lei să faci compromisuri. La cât producem noi la ora actuală putem ajuta şi vecinii să îşi izoleze casele. Intenţionez să continui investiţiile“
Marcel Bărbuţ, proprietar Adeplast
„Datorită celor peste 20 de produse pe care le dezvoltăm în fabrica de la Cluj şi anul acesta vizăm o evoluţie pozitivă a business-ului. Vom continua cu investiţiile în România“
Ioana Lorenc, Director de Marketing Sika România