„Mulțumim mult pentru premiu, înseamnă foarte mult pentru noi, o recunoaștere a mediului de afaceri și a unei publicații pentru care recunosc era singura publicație pentru care mă trezeam dimineața când stăteam în Regie să mă duc repede să o prind la tarabă, după care mi-am făcut abonament pentru că m-am prins, că vine singur la ușă. 

Suntem într-adevăr într-o perioadă foarte propice pentru Dacia, anul acesta sărbătorim 20 de ani de când ne-am reinventat cu Loganul. Suntem într-o perioadă de mai bine de 7 ani în care Sandero este cel mai vândut model către persoanele fizice din toată Europa. Într-o perioadă în care avem în România Toate modelele noastre lidere de segment și pentru asta mulțumim clienților noștri. Mulțumim partenerilor. Mulțumim, de asemenea, celor peste 12.000 de colegi care lucrează în România pentru această marcă”, a spus Elena Apostol, External Communication General Manager, pe scena Capital.

Cele mai mari provocări

Situația internațională și-a spus cuvântul asupra întregului sector auto. Dacia a resimțit creșterea prețurilor la materiile prime și energie, pe fondul conflictului de la granița de Est, dar și al celui din Gaza, care au dus la blocaje ale rutelor de transport tradiționale și întârzieri ale furnizării livrărilor.

„Principala provocare pe care o avem în momentul de față o constituie reașezarea, repoziționarea lanțurilor de furnizori pentru a evita viitoarele blocaje”, au transmis oficialii. 

Dacia, stâlpul de temelie al industriei auto românești

Nu este un secret pentru nimeni faptul că Dacia este un jucător important în ceea ce privește industria auto. Printre diferențiatorii companiei în industria în care activează se află modelul de business unic, bazat pe „combinația câștigătoare a trei componente principale: o inginerie centrată pe principiul eficienței costurilor, o bază industrială și de aprovizionare deosebit de competitivă din punct de vedere al costurilor de referință și un model de distribuție bazat pe o rețea de agenți, al cărui nivel de cost este comparabil cu un model de agenție”.

„La acestea se adaugă o gamă de modele accesibile, robuste, «smart» din punct de vedere economic și ecologic, adaptate stilului de viață al clienților noștri. Pertinența abordării noastre se reflectă în prezența Dacia în clasamentul primelor trei mărci cele mai vândute către clienții persoane fizice din Europa (semestrul 1, 2024)”, au transmis oficialii. 

Mediu de lucru incluziv pentru angajații Dacia

Angajații se află în centrul acțiunilor Renault Group România, pentru care se asigură un mediu de lucru incluziv, fără discriminare, în care fiecare se simte respectat, apreciat și valorizat. Oficialii au transmis faptul că se promovează candidați cu competențe și aptitudini necesare pentru toate pozițiile disponibile, indiferent de sex, naționalitate, etnie, religie, vârstă, dizabilitate.

Anul 2023 a fost unul extrem de bun pentru producătorul de automobile. Cifra de afaceri înregistrată a fost de 26,01 miliarde de lei, iar profitul net – de 529 de milioane de lei. Oficialii companiei au transmis pentru Capital că investițiile realizate anul trecut au fost de 184 de milioane de euro, cea mai mare parte fiind alocată industrializării noului model Duster.

„Investiții importante au fost demarate și în acest an, inclusiv pentru pregătirea lansării în fabricație a modelului Bigster”, au precizat oficialii.

Cele mai mari provocări

Situația internațională și-a spus cuvântul asupra întregului sector auto. Dacia a resimțit creșterea prețurilor la materiile prime și energie, pe fondul conflictului de la granița de Est, dar și al celui din Gaza, care au dus la blocaje ale rutelor de transport tradiționale și întârzieri ale furnizării livrărilor.

„Principala provocare pe care o avem în momentul de față o constituie reașezarea, repoziționarea lanțurilor de furnizori pentru a evita viitoarele blocaje”, au transmis oficialii.

Întreg evenimentul poate fi urmărit aici.