Această distincție reprezintă practic un merit al celor care muncesc și care se ghidează pe un principiu care ține de seriozitate, onestitate și corectitudine. Astăzi, așa cum spunea și Ileana, după 31 de ani de activitate, am reușit să ajungem aici alături de o echipă formată de peste 12.000 de colegi, care zi de zi sunt deschiși, sunt atenți la nevoile clienților noștri. Vă mulțumesc pentru acest premiu. Vă felicit pe toți cei prezenți în această seară”, spune Mihai Lovin, Director Regional Dedeman, pe scena Premiilor Capital.

Dedeman este acel brand care se află deja la români în casă sau în grădină, în întreaga societate. Este o afacere românească, înființată acum mai de 30 de ani, în 1992. Atunci, doi frați din Bogdănești, județul Suceava, Dragoș și Adrian Pavăl, s-au hotărât să dezvolte o afacere în domeniul retail-ului cu materiale de construcții și produse pentru amenajări interioare. Dezvoltarea a fost una treptată, dar de durată și puternică. Vizibilă pe mai multe paliere. Cei doi antreprenori au fost cei mai bogați români în anul 2021. Revista Capital scria la vremea aceea că aceștia doi dețineau în cont între 2,1 și 2,2 miliarde de euro.

Însă, ca în cazul a foarte multor companii, succesul a venit de pe urma încrederii pe care publicul a avut-o în produsele găsite la rafturile magazinelor Dedeman. La momentul de față, gama de produse este una diversă, și prietenoasă cu mai multe buzunare. De la articole destinate instalațiilor termice, sanitare, electrice, de canalizare și gaz, la materiale de bază în construcții. De la materiale pentru amenajări interioare, scule și accesorii, la unelte și chiar utilaje. De la echipamente de protecție la articole pentru grădină, mobilier, electronice și electrocasnice. Iar lista poate continua, căci se depășește un număr de 60.000 de produse găsite acum în magazinele Dedeman din România.

60 în 31

La începutul acestui an, în luna ianuarie, echipa de la Dedeman aniversa 31 de ani de la înființare, iar pe 5 octombrie s-a inaugurat la Craiova cea de-a 60-cea unitate a companiei. Noul magazin este situat pe un teren de aproximativ 36.000 de metri pătrați şi a reprezentat o investiţie totală de până la 33 de milioane de euro. De asemenea, la această unitate se regăsește la dispoziţia clienților şi o staţie dublă pentru încărcarea maşinilor electrice. Echipa de conducere s-a hotărât prin acest fel să încurajeze mobilitatea sustenabilă în rândul celor ce vizitează magazinul.

În același sens, s-a anunțat și că la această unitatea s-au instalat panouri solare care sunt conectate la o centrală electrică fotovoltaică. Aceasta din urmă va genera energie electrică verde ce va fi destinată exclusiv autoconsumului, iar puterea totală instalată va ajunge la aproximativ 350 kWp. Reprezentanții companiei au anunțat deja și unde se va inaugura următorul magazin Dedeman. Acesta se va deschide la Petroșani, în județul Hunedoara. Magazinul îşi va deschide porţile tot anul acesta.

În avantajul comunității

De-a lungul a celor 31 de ani de activitate, Dedeman a fost o companie ce a acționat intens și în scopul bunăstării comunității. S-au întreprins numeroase proiecte destinate unui trai mai bun a unor comunității defavorizate din România. Printre acestea se numără cele dedicate popularizării sportului, importanței educației, necesității de cultură și problemelor de mediu. Prin prisma acestor proiecte s-au realizat colaborări importante, precum cel cu Simona Halep, cu echipa de la Federația Română de Tenis, cu reprezentanții Comitetului Olimpic și Sportiv Român sau cu Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu.

Chiar anul trecut, în 2022, în septembrie, se lansa proiectul „Fundație pentru Educație. Carte cu Carte”. Echipa Dedeman pornea această inițiativă cu scopul de a dărui cărți unui număr de 30 de școli din zone defavorizate din punct de vedere financiar. Copiii au avut astfel șansa de a porni cu dreptul pe drumul vieți, punându-se accent pe ideea de educație și cultură și cum formează acestea două o persoană încă de la vârste fragede.