Piața produselor de lux este într-o continuă creștere, arată cel mai recent raport al PMX Agency. În 2015, vânzările porduselor de lux la nivel global au însumat 282 de miliarde de dolari. Iată topul brandurilor de lux, realizate de PMX Agency, potrivit Business Insider.
1. Ralph Lauren: 19.2%
Potrivit europe1.fr, grupul Ralph Lauren a realizat în 2014 o cifră de afaceri de 7,6 miliarde de dolari şi un profit net de 702 milioane de dolari.
2. Michael Kors: 18.5%
În acest an, brand-ul de modă Michael Kors a lansat smartwatch-uri. Dispozitivele au fost anunțate mai întâi la Baselworld 2016, alături de alte câteva smartwatch-uri din diferite alte mărci.
3. Coach: 12.0%
Brandul Coacha fost înființat în New York în 1941 și este unul dintre cei mai mari producatori de accesorii de lux moderne și colectii de lifestyle, prezent atât în reprezentanțe la nivel internațional, cât și online.
4. Louis Vuitton: 9.5%
Anul acesta, grupul francez LVMH Moet Henessy Louis Vuitton, lider mondial în produse de lux, a acceptat să-şi vândă unul din brandurile cu probleme, Donna Karan International, companiei americane G-III Apparel Group, cu o valoare de antrepriză de 650 milioane de dolari, transmite Bloomberg.
5. Gucci: 5.3%
Gucci este o companie italiană care produce și comercializează produse de lux.
Sursă foto: businessinsider.com