GAP deschide al doilea magazin din România

Compania grecească Marinopoulos a anunţat că va deschide mâine cel de-al doilea magazin GAP din România, în cadrul centrului commercial Plaza România. Noua locaţie va avea o suprafaţă totală de 800 de metri pătraţi şi 40 de reprezentanţi de vânzări. „Avem încredere în potenţialul pieţei din România, de aceea am hotărât să deschidem anul acesta cele două magazine, oferind o colecţie pentru întreaga familie (femei, bărbaţi, copii şi bebeluşi). În ambele cazu

Compania grecească Marinopoulos a anunţat că va deschide mâine cel de-al doilea magazin GAP din România, în cadrul centrului commercial Plaza România. Noua locaţie va avea o suprafaţă totală de 800 de metri pătraţi şi 40 de reprezentanţi de vânzări.

„Avem încredere în potenţialul pieţei din România, de aceea am hotărât să deschidem anul acesta cele două magazine, oferind o colecţie pentru întreaga familie (femei, bărbaţi, copii şi bebeluşi). În ambele cazuri ne-am întreptat către mall-uri, în locul unor magazine stradale, datorită faptului că astfel de locaţii au cel mai mare trafic de cumpărători, ceea ce asigură maximă vizibilitate  pentru brand-ul nostru”, explică Stelios Skordalakis, Marketing Manager, Marinopoulos România.

Marca americană GAP oferă articole de îmbrăcăminte şi accesorii pentru bărbaţi, femei şi copii.

GAP deţine 3.100 de magazine în SUA, Marea Britanie, Canada, Franţa, Japonia şi Irlanda. În plus, reţeaua companiei se întinde prin francize în Europa de Sud-Est, Asia, America Latină şi Orientul Mijlociu.

În România, compania Marinopoulos operează franciza Gap, alături de alte mărci de renumite precum, Beauty Shop, Sephora, Starbucks sau Marks & Spencer. Gap a inaugurat în urmă cu o lună primul său magazin pe piaţa locală, în Băneasa Shopping City.

DETALII:
Citeşte şi Primul magazin GAP din România, inaugurat azi.