La o conferință organizată de Bank of America și Merrill Lynch, Glenn Murphy, CEO al Gap a declarat că retailerul are o cotă de piață prea mică în rândul consumatorilor africani, asiatici și americo-hispanici din Statele Unite. A adăugat că va diversifica oferta Gap și va consolida segmentul bijuteriilor și accesoriilor, respectiv al produselor aflate în trend.
Și Banana Republic (brand pe care Marinopulos Grup , deținătorul francizei Gap și Banana Republic pentru România, il deține deși nu a deschis încă o unitate sub acest nume) își va diminua numărul de unități, de la 456 la 425.
Gap are în plan creștere prin expansiune globală, incluzând aici deshiderea unor outleturi. Reprezentantul companiei a declarat că, până în 2013, operațiile internaționale și online ar putea însemna 30% din cifra de afaceri a retailerului, față de 22% cât au însumat îm 2010.
Gap închide 200 din cele 900 de magazine la nivel internațional
10 martie 2011, 16:11
Ultima modificare în 10 martie 2011, 18:11
Retailerul de îmbrăcăminte Gap, prezent și pe piața românească, va închide, până în 2013, 200 din cele 900 de unități la nivel mondial.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- OMV cumpără în continuare cantităţi mici de ţiţei din Libia
- Cum ar putea ajunge România un mic Dubai
- Piaţa vinului se va menţine la 400 milioane euro, în 2011
- 3TS Capital Partners investeşte 4 milioane de euro în Avangate
- 35 mil. euro pentru termoficarea din Focșani
- (P) Noua reglementare a materiei scrisorilor de garanție bancară
- (P) Noile Reglementari INCOTERMS 2010, intr-un curs la IBR
- Afacerile Agricover au crescut, anul trecut, cu 51%
- Lanțul CMU adoptă un nou nume: Regina Maria
- Peste 21 milioane de euro cifră de afaceri pentru Roche România Diagnostics Division în 2010