Gap închide 200 din cele 900 de magazine la nivel internațional

Retailerul de îmbrăcăminte Gap, prezent și pe piața românească, va închide, până în 2013, 200 din cele 900 de unități la nivel mondial.

La o conferință organizată de Bank of America și Merrill Lynch, Glenn Murphy, CEO al Gap a declarat că retailerul are o cotă de piață prea mică în rândul consumatorilor africani, asiatici și americo-hispanici din Statele Unite. A adăugat că va diversifica oferta Gap și va consolida segmentul bijuteriilor și accesoriilor, respectiv al produselor aflate în trend. 
Și Banana Republic (brand pe care Marinopulos Grup , deținătorul francizei Gap și Banana Republic pentru România, il deține deși nu a deschis încă o unitate sub acest nume) își va diminua numărul de unități, de la 456 la 425.
Gap are în plan creștere prin expansiune globală, incluzând aici deshiderea unor outleturi. Reprezentantul companiei a declarat că, până în 2013,  operațiile internaționale și online ar putea însemna 30% din cifra de afaceri a retailerului, față de 22% cât au însumat îm 2010.