Gap a înregistrat cu 6% mai puţine vânzări decât anticipa, cota de piaţă scâzând cu 3,8%. Gap North America a înregistrat o scădere de 8% a vânzărilor, în timp ce vânzările de la nivelul magazinelor internaţionale s-au micşorat cu 9%, după o creşterea de 5% anul trecut.
"Suntem dispuşi să luăm măsurile necesare la nivelul produselor destinate femeilor şi la nivel de marketing, astfel încât să sporim performanţele şi să creştem în continuare", a declarat CEO-ul de la Gap, Glenn Murphy.
Analiştii pieţei privesc în mod optimist situaţia. Adrienne Tennant de la Janney Capital Markets a scris într-un articol că vânzările retailer-ului au scăzut din cauza preţurilor ridicate ale ţesăturilor pe care le utilizează. Dat fiind că preţul bumbacului a scăzut recent, Gap va reveni curând la cotele anterioare.
Brian Sozzi, analist Wall Street Strategies a scris, în schimb, că Gap ar trebui să-şi limiteze numărul de publicuri-ţintă şi să se poziţioneze fie ca brand low, fie ca medium sau luxury, în niciun caz ca toate acestea în acelaşi timp.
Sursa: Barrons