Modernizată, poarta feroviară a Aradului arată, pentru un călător din România, ca-n filmele SF: sticlă, metal, tehnologie, curăţenie, scrie oradetimis.oradestiri.ro.
Lucrările de modernizare la Gara de Arad au început în aprilie 2012 şi fac parte din proiectul de reabilitare a liniei de cale ferată Frontieră (Curtici) – Arad – Simeria, componentă a Coridonului IV pan-european pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h. Pare desprins din viitor acest proiect, în condiţiile în care, la noi, mai sunt restricţii de circulaţie cu 5 km/h!
Doar pe tronsonul Frontieră (Curtici) – Arad – kilometrul 614 (din care face parte şi Gara din Arad), în lungime de 41 de kilometri, valoarea lucrărilor este de 1,38 de miliarde de lei, iar termenul de finalizare era iunie 2014. O parte din bani proveneau din fonduri europene nerambursabile, iar diferenţa este acoperită de bugetul de stat.
Galerie foto cu gara din Arad, aici.