Gaura cheii

Mesterul Becali isi construieste site pe internetDe aproape doi ani, pe bannerele rotative de pe marginea terenurilor de fotbal, apartinand firmei International Sport Management, a lui Ioan Becali, apare, pe langa reclame, si inscriptia WWW.ISM.RO. Este vorba, desigur, de adresa site-ului firmei. Numai ca, tot de doi ani, la adresa respectiva, pe langa titulatura companiei nu se mai gaseste decat mesajul ca "site-ul este in constructie". Probabil ca, la fel ca in legenda mesterului Manole, ceea

Mesterul Becali isi construieste site pe internet
De aproape doi ani, pe bannerele rotative de pe marginea terenurilor de fotbal, apartinand firmei International Sport Management, a lui Ioan Becali, apare, pe langa reclame, si inscriptia WWW.ISM.RO. Este vorba, desigur, de adresa site-ului firmei. Numai ca, tot de doi ani, la adresa respectiva, pe langa titulatura companiei nu se mai gaseste decat mesajul ca „site-ul este in constructie”. Probabil ca, la fel ca in legenda mesterului Manole, ceea ce „se construieste” ziua, se darama noaptea. Solutia se afla tot in legenda lui Manole. Ar fi de ajuns ca Becali sa „jertfeasca” 100 de dolari, pe care „sa-i zideasca” in buzunarul unui pusti priceput la informatica, iar site-ul va exista si pe Internet, nu doar pe stadioane.

Comerciantii nu stiu sa faca afaceri
Uleiul romanesc a devenit o afacere profitabila pentru comercianti. Ei speculeaza lipsa de informatie a cumparatorilor care platesc un pret mai mare pe o sticla, crezand ca este produs strain. Confuzia este determinata de faptul ca, pana nu de mult, uleiul Floriol era intr-adevar importat din Ungaria. De cand a fost cumparata intreprinderea Unirea din Iasi de Compania multinationala Cereol, acelasi tip de ulei, la aceeasi calitate, dar la pret mai mic, se fabrica si in Romania. Producatorul duce o adevarata campanie de convingere a comerciantilor autohtoni sa coboare pretul la 17.000 lei/litrul, dar, de indata ce acestia scapa de sub „urmarire” il urca tot la 20.000 lei. Culmea este ca, din calculele facute, reiese ca ei ar castiga de opt ori mai mult scazand la pretul real de piata, pentru ca ar creste volumul vanzarilor.

Padure, in criza de inspiratie
In urma cu cateva saptamani, candidatul PNL la Primaria Capitalei, George Padure, declarase ca nu isi va dezvalui platforma-program decat in ultimele zile ale campaniei pentru ca ideile stralucite sa nu-i fie copiate de ceilalti pretendenti la fotoliul de primar.
O masura de precautie pe deplin justificata, deoarece candidatii isi fura intr-adevar ideile si sloganurile. De exemplu, dupa ce orasul a fost impanzit cu afise ale candidatului Varujan Vosganian, cu sloganul „Ordine si bani”, au aparut afise cu George Padure si sloganul: „Impotriva dezordinii si saraciei”. Stia el ce stia cu furturile…

O mana de plastic
Dupa cum se observa din unele afise electorale care au impanzit Bucurestiul, candidatul CDR la functia de primar general al Capitalei, Calin Catalin Chirita, cere alegatorilor, printre altele, o mana de ajutor.
Evident, o mana de voturi. Spre surprinderea sa, domnul Chirita a primit aceasta mana de unde sigur nu se astepta: prezent la intalnirea cu presa organizata de Academia Catavencu si Centrul pentru Jurnalism Independent, Catalin Chirita a primit o mana de plastic din partea contracandidatului PDSR, medicul Sorin Oprescu. Care i-a si urat ca mana proaspat primita sa-l ajute in campanie. Primind mana de plastic, Chirita a fost desemnat de „academicieni” drept primul primar cu trei maini.

Paul Pacuraru a inviat printre saracii Galatiului
In Noaptea Invierii, Paul Pacuraru, senator de Galati si vicepresedinte al PNL, a venit sa ia lumina de la Biserica Sf. Ilie din orasul de pe malul Dunarii. Pana aici nimic deosebit, fiecare crestin ortodox poate sa-si aleaga dupa cum crede de cuviinta biserica unde sa intampine Invierea Domnului.
Daca precizam insa ca Biserica Sf. Ilie se afla la periferia Galatiului, intr-unul dintre cele mai sarace cartiere, ca senatorul locuieste chiar in centrul municipiului si ca, la slujba, s-a asezat intr-un loc strategic pentru a fi vazut de credinciosi (electorat), putem spune ca prezenta sa a facut parte din campania de imagine, mai pe romaneste spus, a fost un truc electoral, numai asa, ca sa se dea bine cu „boborul”.