Trecem peste saracia premiilor puse la bataie de ziar, in valoare totala de un miliard de lei, fapt care contrazice grosolan „podiumul cuprinzator”, dar nu putem sa nu remarcam lipsa de imaginatie a organizatorilor in alegerea numelui jocului. La ora cand Pro Sport se lauda ca va oferi „2002 Premii”, revista Capital isi premiase deja cititorii cu 2002 Premii in abia incheiata campanie „Ma abonez si castig”. Ce coincidenta! Ce potriveala! Ce inspiratie au avut cei de la Pro Sport sa se inspire din campania Capital!
UPC difuzeaza programele Fox Kids Romania
In preajma Craciunului, televiziunea Fox Kids Romania si UPC, unul din cei mai mari operatori de televiziune prin cablu din tara, au incheiat un contract prin care operatorul va difuza programele televiziunii pentru copii in peste 2 milioane de gospodarii din Romania. UPC va difuza Fox Kids in retelele sale din Ploiesti – CCV, Bacau – Eurosat, Cluj – Portal, Focsani si Tecuci – Diplomatic International si Timisoara.
Din 1992, UPC a investit mai mult de 50 de milioane de dolari in Romania si planuieste o investitie de peste cinci milioane de dolari in anul 2002. Operatorul UPC are 300.000 de abonati in peste 20 de orase din tara.
RTC strange informatii
Clientii, mai vechi si mai noi, ai firmei RTC au primit, la sfarsitul anului trecut, propunerea de a se inscrie in clubul Diverta (o retea de magazine apartinand holdingului RTC). Pe verso-ul scrisorii de prezentare a acestei propuneri este tiparit un chestionar amplu pe care destinatarii sunt invitati sa-l completeze. In afara datelor de identificare (nume, prenume, adresa, data si locul nasterii, numar de telefon) sunt solicitate informatii esentiale pentru construirea unei baze de date de mare valoare: starea civila, numarul si sexul copiilor, studiile, venitul lunar personal si al familiei (sunt indicate transe de venituri), ocupatia, daca persoana chestionata are automobil si locuinta personala, ce hobby-uri are si de unde isi face cumparaturile. Demersul RTC nu este singular, insa se remarca prin multitudinea de date solicitate.
Theodor Stolojan este un VIP modest
Fostul premier Theodor Stolojan si-a petrecut vacanta de Revelion la cea mai importanta afacere a sa: Hotelul Premier din Predeal. In dimineata zilei de 29 decembrie 2001, Stolojan a putut fi vazut pe partia Clabucet alunecand impecabil pe snowboard. In noaptea de Revelion, el a intampinat venirea noului an alaturi de turistii adunati pe partia Clabucet Sosire sub lumina focurilor de artificii. Fara bodyguarzi, fara ifose.
Antena 1 si-a trecut in palmares un Revelion de mare audienta
Programele de Revelion difuzate de Antena 1 au umilit concurenta in marile orase. Spunem acest lucru pentru ca, de cand avem o piata TV concurentiala, niciodata audienta unui post de televiziune n-a dominat intr-o maniera atat de categorica noaptea Noului An. Masuratorile companiei AGB Data Research arata ca programele Antenei 1 au fost de departe cele mai urmarite de telespectatorii din mediul urbanul mare (orase cu peste 200.000 de locuitori, inclusiv Bucurestiul) in intervalul orar 20,00 – 0,25. La ora 22,30, de exemplu, audienta (rating) programului Antenei 1 a atins un varf de 29,1%, in timp ce Pro TV, la aceeasi ora, a avut un rating de 7,4%, TV Romania 8,1% si Prima TV doar 1,9 procente. De asemenea, in intervalul de la ora 1,50 la 4,20, audientele Antenei 1 au fost superioare celor inregistrate de posturile concurente. Disputa rating-urilor in noaptea de Revelion a devenit o traditie pe piata romaneasca de televiziune, fiind o competitie in care se puncteaza doar la imaginea postului TV. De aceasta data, Antena 1 isi inscrie in palmares o victorie categorica. Programul Antenei a avut o strategie coerenta, in ciuda scalambaielilor vedetelor sale (Mircea Badea, Oreste, Alessandra Stoicescu etc.) transformate peste noapte in actorasi de mana a paispea.