Un magazin online nu există fără o strategie de Internet marketing, vânzările cresc doar dacă acel magazin atrage trafic şi are o rată bună de conversie, iar conţinutul de calitate, produsele bune, preţurile corecte garantează clienţi mulţumiţi şi o afacere online de succes, sunt concluziile primului seminar din cadrul Şcolii de Afaceri ePayment – „Cum transformi vizitatorii în cumpărători?”, o discuţie despre eficienţa metodelor de promovare a magazinelor online în România.
Şcoala de Afaceri este o iniţiativă prin care GeCad ePayment sprjină magazinele online din România să ofere servicii cât mai bune cumpărătorilor.
La seminarii organizate de GeCad ePayment pot participa gratuit toţi clienţii ePayment şi de asemena gratuit, dar în limita locurilor disponibile, alţi comercianţi online. Formatul seminarului este interactiv iar temele abordate se stabilesc in funcţie de cerinţele comercianţilor.
Seminarul de Internet marketing a pus în discuţie metodele de optimizare pentru motoare de căutare, campaniile de publicitate prin link-uri sponsorizate, măsurarea şi analizarea rezultatelor online, toate acestea aplicate prin analize interactive ale unor siteuri.
Compania GeCad ePayment, membra a grupului GeCad, este integrator de soluţii pentru comerţ electronic. Sursa: Capital 27 Iunie 2007