Asigurătorul a obţinut un profit de aproape 19 milioane de lei în primul semestru al acestui an, dublu faţă de cel raportat îân aceeaşi perioadă a anului anterior. Primele brute subscrise de Generali au scăzut însă cu 4,4%, până la 234,4 milioane de lei.
Scăderea a fost provocată de reducerea afacerilor pe segmental de asigurări generale, pe care primele brute susbcrise s-au diminuat cu 5,7%. O parte din această scădere a fost compensată de creşterea primelor pe segmental asigurărilor de viaţă cu 2%, până la 45,3 milioane de lei.
Cea mai mare creştere a vânzărilor pe acest segment, de peste 26%, a fost raportată la poliţele unit-linked. Vânzările de asigurări de viaţă au fost impulsionate de o ofertă specială, desfăşurată în perioada mai-iunie 2010, prin care Generali a acordat un bonus de 600 lei pentru servicii de sănătate fiecărui client care şi-a încheiat o astfel de poliţă.