Ionuț Stroe (PNL): Planul Simion, o înşelăciune şi o bătaie de joc. Induce lumea în eroare

George Simion

SURSA FOTO: Facebook, George Simion

Ionuț Stroe, purtătorul de cuvânt al Partidului Național Liberal (PNL), le atrage atenția alegătorilor că „Planul Simion” este o înşelăciune şi o bătaie de joc, George Simion inducându-i în eroare cu promisiunile sale nerealizabile. La ce trebuie să fie atenți românii?

Avertismentul PNL pentru alegători: George Simion minte poporul

Ionuț Stroe, purtătorul de cuvânt al Partidului Național Liberal (PNL), îi avertizează pe alegătorii români că George Simion (AUR) îi minte, promițându-le case la prețuri inexistente pe piață, o promisiune nerealizabilă, considerată de specialiştii financiari o înşelăciune şi o bătaie de joc.

În plus, liderul partidului politic AUR își promovează planul electoral în afara perioadei legale de campanie prezidențială. Campania sa va costa circa un milion de euro, adică „AUR va băga un milion de euro să promoveze minciunile lui George Simion”.

„George Simion induce lumea în eroare, la fel cum o face prin panourile publicitare în care le promite românilor case la preţuri inexistente pe piaţă. Mai mult de atât, îşi promovează un plan electoral în afara perioadei legale pentru acest tip de campanie.

Apropo de campania sa, aceasta va costa aproape un milion de euro. Atenţie, AUR va băga un milion de euro să promoveze minciunile lui George Simion. Diferenţa dintre campania PNL şi cea a AUR este, aşadar, una principială şi este una ca de la cer la pământ”, a spus liberalul în cadrul unui interviu acordat pentru News.ro.

Ionuț Stroe (SURSA FOTO: Facebook, Ionuț Stroe)

Cartea scrisă de președintele PNL, Nicolae Ciucă, „Un ostaș în slujba țării”, este un angajament real, ea urmează să apară în curând, iar toate veniturile vor fi direcţionate către acţiuni caritabile. În cazul AUR, însă, „vorbim de publicitate mincinoasă şi o promisiune nerealizabilă, considerată de toţi specialiştii o înşelăciune şi o bătaie de joc”, a spus el.

„Ca atare, în loc să meargă la Parchet să depună sesizare împotriva PNL, îi recomandăm să mai meargă o dată acolo să se autodenunţe pentru înşelăciunea pe care o practică în raport cu românii”, a punctat purtătorul de cuvânt al PNL.

George Simion a depus o plângere pe numele lui Nicolae Ciucă

Declarația sa a fost făcută la scurt timp după ce George Simion a depus o plângere pe numele preşedintelui PNL, Nicolae Ciucă, solicitând ca procurorii să verifice cum au fost cheltuite două milioane de euro pentru panourile de promovare a cărţii sale „Un ostaş în slujba ţării”.

PNL a explicat public că, în calitate de principal partid politic al dreptei din România, este important ca alegătorii să cunoască experienţa şi viziunea lui Nicolae Ciucă, candidatul PNL pentru funcția de președinte al României.

Panourile publicitare au fost rezervate şi contractate încă din februarie 2024 pentru întregul an. Nu au fost destinate exclusiv promovării cărţii sale. Panourile publicitare au fost utilizate şi pentru evenimente mari, precum Congresul Partidului Popular European şi Ziua Partidului.

PNL a oferit aceste explicații, după ce jurnaliştii de la snoop.ro au informat publicul că liberalii ar fi plătit două milioane de euro din bani publici pentru promovarea cărţii lui Nicolae Ciucă.

„PNL a comunicat, la întrebările Snoop, că din luna mai şi până azi a cheltuit «din subvenţii acordate de la bugetul de stat» 510.000 de euro pe lună pe 400 de panouri stradale care promovează cartea lui Nicolae Ciucă, un proiect personal finanţat din bani publici. Partidul a mai achitat 450.000 de euro pentru producerea şi montarea afişajului în toată ţara”, relatează sursa citată anterior.