Georgiana Miron, Groupama

Bio: Cu peste 14 ani de experienţă în industria comunicării din România, Georgiana Miron conduce din 2012 Divizia Marketing şi Comunicare Groupama Asigurări. Pe parcursul carierei sale în cadrul companiei, aceasta a creat şi dezvoltat strategia de comunicare şi marketing, plecând de la principiul orientării către client ca punct focus şi contribuind astfel la dezvoltarea unui brand puternic pe piaţă, cu rezultate foarte bune în ceea ce priveşte gradul de satisfacţie a clienţilor. Georgiana Miron este de părere că experienţa clientului în interacţiunea cu brandul este un diferenţiator important între companii, motiv pentru care toate eforturile de implementare pe care le coordonează se îndreaptă în această direcţie. 2017: Ne-am dorit să ducem mai departe această promisiune și să fim aproape și de cei aflați în nevoie, astfel că anul trecut am răspuns provocării venite din partea colegilor noștri de a merge mai departe de proiectele sau campaniile de CSR pe care le derulăm deja de ani buni, făcând un lucru simplu, dar care, cel puțin în accepțiunea noastră, spune ceva: am înlocuit clasicele felicitări corporate de Crăciun cu donații făcute în numele destinatarilor pentru susținerea unor cauze sociale. Prin urmare, în 2017, bugetul a fost redirecționat către Fundația Policlinici Sociale Regina Maria și către un grup de copii din comuna Fâstâci, care aveau mare nevoie de un semn de la Moș Crăciun. 2018: Continuarea parteneriatelor pe termen lung, bazate pe valorile noastre – responsabilitate, solidaritate, proximitate și performanță, derulate împreună cu asociații, instituții publice și ONG-uri. Anul acesta vom face un pas înainte în ceea ce privește modul în care ne implicăm, mai departe de contribuția pur financiară, prin implicarea directă și cât mai numeroasă a colegilor noștri în proiectele pe care le susținem. În acest spirit, am introdus recent în organizație posibilitatea de a avea timp liber pentru acțiuni de voluntariat, campaniile 2% sau deja tradiționala (pentru noi) campanie «Fii Moș Crăciun», prin care colegii noștri răspund scrisorii către Moș Crăciun din partea unui grup de copii din zona comunei Fâstâci.

Revista Capital premiază cei mai buni manageri din România

Gala Premiilor de Excelență în Management, evenimentul prin care Capital recunoaște meritele celor care fac economia românească să crească, a ajuns la cea cea de-a patra ediție.

Alegem câştigătorii împreună

La ediția din acest an, care va avea loc la începutul lunii iunie, avem șase categorii de premii. La fiecare categorie au fost propuși  mai mulți manageri dintre care redactorii Capital au selectat 10 persoane. Povestea lor şi, mai ales, realizările din ultimul an le găsiţi pe site-ul capital.ro.
Vă invităm pe această cale pe dumneavostră, cititorii Capital, să-i votați pe cei mai buni dintre cei buni.

Cum am stabilit nominalizaţii

Criteriile de evaluare au urmărit aspecte relevante pentru fiecare dintre aceste categorii, fie că este vorba de investirea şi cheltuirea fondurilor în mod eficient, de a administra personalul sau de a alege cea mai bună strategie de comunicare. (mai multe detalii despre procedura de selecție găsiți aici).

În funcție de voturile exprimate de dumneavoastră, redactorii Capital vor desemna și premia, în cadrul Galei de Excelență, pe primii trei manageri la fiecare categorie.  

Cele șase categorii de premii sunt:

Cel mai bun CEO

Cel mai bun director financiar

Cel mai bun manager de vânzări/comercial

Cel mai bun manager de HR

Cel mai bun manager de PR/Marketing

Cel mai bun responsabil de CSR