Desi cifrele negative continua sa confirme o situatie economica dificila, nivelul de incredere al consumatorilor germani incepe sa creasca. Astfel, indicatorul care masoara nivelul de incredere al acestoraa inregistrat o crestere de 2,2 puncte pentru inceputul acestui an, desi este in continuare destul de mic. Studiul a aratat ca mentalitatea germanului in timpul crizei functioneaza pe principiul "ce-a fost greu a trecut". De asemenea, moralul jucatorilor din afaceri a inceput sa inregistreze
Desi cifrele negative continua sa confirme o situatie economica dificila, nivelul de incredere al consumatorilor germani incepe sa creasca.
Astfel, indicatorul care masoara nivelul de incredere al acestoraa inregistrat o crestere de 2,2 puncte pentru inceputul acestui an, desi este in continuare destul de mic.
Studiul a aratat ca mentalitatea germanului in timpul crizei functioneaza pe principiul „ce-a fost greu a trecut”.
De asemenea, moralul jucatorilor din afaceri a inceput sa inregistreze si el o oarecare crestere, in ciuda deteriorarii mediului de afaceri german.
Sursa: thelocal.de