Publicaţia elveţiană "Le Temps" a recurs la un gest unic pentru o instituţie de presă, publicând un amplu material în care arată cât de mult este afectată de criză. Şi mai uimitor este faptul că articolul se află chiar în deschiderea paginii de internet, nefiind publicat undeva în vreo secţiune ascunsă a site-ului. Gestul este cu atât mai surprinzător cu cât orice publicaţie sau trust de presă încearcă pe cât posibil să pară cât mai neafectat de criză. Astfe
Publicaţia elveţiană „Le Temps” a recurs la un gest unic pentru o instituţie de presă, publicând un amplu material în care arată cât de mult este afectată de criză. Şi mai uimitor este faptul că articolul se află chiar în deschiderea paginii de internet, nefiind publicat undeva în vreo secţiune ascunsă a site-ului.
Gestul este cu atât mai surprinzător cu cât orice publicaţie sau trust de presă încearcă pe cât posibil să pară cât mai neafectat de criză. Astfel că redacţia „Le Temps” a publicat un material, nu un simplu anunţ, în care vorbeşte într-un mod cât se poate de sincer despre cifrele de audienţă, încasările din publicitate şi despre măsurile pe care le-a luat şi care vor mai trebui luate pe viitor.
„Le Temps nu face excepţie de la nicio regulă când vine vorba de criză”, se arată în articol care arată că „am fost nevoiţi să ne micşorăm paginile şi să îmbogăţim conţinutul online”.
„Aceste eforturi nu sunt deloc suficiente, motiv pentru care suntem nevoiţi astăzi să micşorăm salariile şi să punem în aplicare un plan de concedieri care afectează 10 salariaţi”, informează „Le Temps”.
În continuarea materialului, publicaţia îşi exprimă intenţia şi, totodată, îngrijorarea că va fi forţată să mărească preţul abonamentelor, precum şi preţul per exemplar vândut la chioşc.
Articolul este semnat de directorul şi redactorul şef al publicaţiei elveţiene.
SURSA: „Le Temps”