GfK România, cel mai mare institut de cercetare de piaţă local, deschide o filială la Iaşi, în urma unei investiţii de peste un milion de euro. „Deschiderea centrului de la Iaţi ne oferă multe avantaje, cele mai importante fiind cele de reducere a costurilor şi de îmbunătăţire a serviciilor pe care le punem la dispoziţia clienţilor noştri”, a declarat Andi Dumitrescu, director general GfK România. Compania a înfiinţat la Iaşi şi un nou call center cu 72 de st
GfK România, cel mai mare institut de cercetare de piaţă local, deschide o filială la Iaşi, în urma unei investiţii de peste un milion de euro.
„Deschiderea centrului de la Iaţi ne oferă multe avantaje, cele mai importante fiind cele de reducere a costurilor şi de îmbunătăţire a serviciilor pe care le punem la dispoziţia clienţilor noştri”, a declarat Andi Dumitrescu, director general GfK România.
Compania a înfiinţat la Iaşi şi un nou call center cu 72 de staţi de lucru, fapt ce a permis mutarea integrală la Iaşi a operaţiunii de culegere telefonică a datelor în toată ţara.
GfK România a raportat în prima jumătate a anului în curs o cifră de afaceri de 16,5 milioane de lei (3,9 milioane de euro), similară cu cea înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut.
GfK România face parte din grupul german GfK, activitatea sa desfăşurându-se pe patru segmente, respectiv custom research – cercetare Ad Hoc, consumer panel – cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, retail and technology – cercetare continuă pentru bunuri electronice şi electrocasnice şi media – cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media.
Grupul GfK, una din cele mai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume, are peste 150 de sucursale în 100 de state.
SURSA: GfK România