Psihiatrii sunt nu doar mai nebuni, ci si mai stresati decat pacientii lor. Cam asta ar putea fi concluzia seriei a doua a "Nasul la psihiatru", in care nasul Paul Vitti (de Niro) se da stresat de un coleg de Sing-Sing, ca sa iasa din puscarie din motive psihiatrice. Dr. Ben Sobel (Crystal) e chemat ca expert pentru evaluarea Nasului, dar nu prea stie daca de Niro se preface sau nu. Zapacit de moartea tatalui, psihanalistul are alte probleme mai importante pe cap, asa ca face ce-a invatat: il ba
Psihiatrii sunt nu doar mai nebuni, ci si mai stresati decat pacientii lor. Cam asta ar putea fi concluzia seriei a doua a „Nasul la psihiatru”, in care nasul Paul Vitti (de Niro) se da stresat de un coleg de Sing-Sing, ca sa iasa din puscarie din motive psihiatrice. Dr. Ben Sobel (Crystal) e chemat ca expert pentru evaluarea Nasului, dar nu prea stie daca de Niro se preface sau nu. Zapacit de moartea tatalui, psihanalistul are alte probleme mai importante pe cap, asa ca face ce-a invatat: il baga pe mafiot sub tratament, pe care acesta e de acord sa-l urmeze.
Calitatea filmului este garantata nu doar de distributia inteligent alcatuita (Lisa Kudrow e Laura, sotia doctorului Sobel), ci si de regizorul Harold Ramis, care atenteaza la hall of fame-ul Hollywood-ului cu a doua serie din „Nas”. Din filmografia acestuia mai fac parte primul „Nas”, „Vanatorii de fantome” I si II (1984, 1989) si „Groundhog Day” (1993, Grammy pentru cel mai bun scenariu). Alaturi de Peter Tolan, Ramis este si co-scenarist, mai exact autorul dialogurilor, al acelor „one-liners”, replici de un rand, menite folclorului.