În primele şase luni din acest an, BCR a atras de la clienţii săi peste 70 milioane lei în depozite prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, aceştia optând pentru produsele cu dobândă fixă, constituite pe termen scurt (până în 3 luni), a anunţat joi banca.
Printre operațiunile de depozite preferate de clienți se număra constituirea depozitelor la termen în lei și valută (Succes BCR), urmate de deschiderea de conturi de economii (Maxicont BCR) și achiziționarea de certificate de depozit cu discount (Activ BCR). Mai mult, clienții au posibilitatea să îşi alimenteze ulterior depozitele constituite prin telefon, atât pe cele în lei, cât și pe cele în valută.
"Printre clienții care își deschid depozite prin telefon gasim toate categoriile de vârstă și de ocupație, de la studenți la pensionari. Serviciul Alo 24 Banking BCR este util și ușor de folosit atât pentru persoanele pentru care timpul este o resursa importantă, dar și pentru persoanele care au nevoie de consiliere și sfaturi financiare în luarea deciziilor de economisire" a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR
Majoritatea clienților care au deschis depozite prin telefon au optat pentru produsele cu dobândă fixă, constituite pe termen scurt (până în 3 luni), peste 80% dintre acestea fiind constituite în lei.
Valoarea medie a unui depozit constituit prin Alo 24 Banking BCR este de 31.500 lei.
Clienții care își deschid depozite la termen cu dobândă fixă – RON, EUR sau USD, prin Alo 24 Banking BCR, beneficiază de dobândă cu 0,25 pp mai mare decât nivelul standard sau promoțional din oferta valabilă la ghișeele băncii.
Serviciul este non stop la dispoziția clienților, aceștia putând efectua plăți prin telefon, fără a depinde de programul de lucru al unităților BCR. Pentru a utiliza serviciul Alo 24 Banking BCR, clienții pot apela gratuit numărul 0800.801.BCR (0800.801.227).