“Dezvoltarea pe pieţele aflate în creştere rapidă este o prioritate pentru Grup. Această tranzacţie este un punct de reper important şi o nouă dovadă a angajamentului nostru pentru Europa Centrală şi de Est, unde România reprezintă o piaţă-cheie”, spune Jean-Yves Naouri, Publicis Groupe COO & Executive Chairman – Publicis Worldwide.
În funcţie de aprobarea autorităţilor de reglementare, este preconizat ca tranzacţia să se încheie în primul trimestru al anului 2014.
Teddy C. Dumitrescu şi Stefan Iordache vor conduce în continuare operaţiunile din România în calitate de CEOs. Management-ul companiilor rămâne neschimbat. În plus, Teddy C. Dumitrescu va îndeplini şi rolul de Country Chairman al Grupului Publicis în România.
Din punct de vedere operaţional, managementul va raporta către Tomasz Pawlikowski, Chief Executive Officer pentru Europa Centrală şi de Est – Publicis Worldwide.
“De mai bine de zece ani, construim relaţii solide cu partenerii noştri, pe care am ajuns să îi cunoaştem bine şi în care avem încredere deplină. Prin această nouă amprentă a prezenţei noastre, ne întărim angajamentul faţă de piaţa din România, o piaţă aflată într-o creştere rapidă şi, totodată, un reper important în creativitatea regională”, adaugă Tomasz Pawlikowski.
Lideri recunoscuţi pe piaţa locală, cele cinci agenţii româneşti însumează un total de peste 150 de profesionişti în domeniul comunicării, acoperind împreună întregul spectru al disciplinelor de comunicare, de la branding la comunicare digitală, PR, creaţie şi media. Printre clienţii-cheie se numără: Avon Cosmetics, AXA Group, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, OMV Petrom, Procter & Gamble, Samsung, SanofiAventis.
Grupul de comunicare Leo Burnett România, care cuprinde 10 agenții, a realizat în 2012 o cifră de afaceri 59,91 milioane de euro și un profit net de 3,04 milioane de euro. Cea mai puterică agenție a grupului a fost Starcom MediaVest Group, cu o cifră de afaceri de 31,8 milioane de euro şi un profit net de 1,95 milioane de euro.
Gigantul Publicis Groupe devine acţionar majoritar în agențiile grupului Leo Burnett
1 octombrie 2013, 12:16
Ultima modificare în 1 octombrie 2013, 15:16
Grupul de comunicare Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari din lume, a preluat 51% din capitalul agenţiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia,The Practice şi iLeo.
Etichete: Leo Burnett,
media,
publicis,
publicitate,
tranzactie
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- 120.000 de români au mers, anul trecut, la SPA. Cât au cheltuit pe relaxare
- Brandul Antony Morato ocupă fostul spaţiu al Max Mara de pe Calea Victoriei
- Răzvan Gaiţă, Anchor: “S-a mers pe o variantă reactivă şi nu proactivă faţă de Afi Palace Cotroceni”
- Ambient reia ofensiva în bricolaj după un an de pauză
- Super afacere! Câţi bani cheltuie românii pe flori comandate online
- Reţelele străine de magazine au un cuvânt greu de spus şi în online
- PERICOLUL din PÂINE: Cum sunt înşelaţi românii care vor să mănânce sănătos
- Il Passo vinde anual peste 80.000 de pantofi la 65 de euro perechea
- Cât mai costă să închiriezi una sau două camere în Bucureşti
- Încă 35 de milioane de euro pentru 20% din Farmexpert