Gina Pavel, Up România: „Nu am înregistrat întârzieri pe parcursul procesului de producție și alimentare a cardurilor”

Gina Pavel este directorul general adjunct al companiei Up România, care s-a ocupat cu emiterea a peste 817.000 de carduri cu vouchere sociale din cele 2,5 milioane din campania „Sprijin pentru România”. Ne-a vorbit despre provocările lunilor de dinainte de livrarea cardurilor și de ce date cu caracter personal colectează compania.

„Mecanismul de acordare a ajutoarelor în cadrul programului Sprijin pentru România prevede mai multe etape: 1) producția cardurilor de către unitățile emitente, pe baza comenzilor primite de la Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene 2) împlicuirea și distribuirea de către Poșta Română către beneficiari și 3) încărcarea  cardurilor cu valoarea tichetelor.

În ceea ce privește Up România, nu am înregistrat întârzieri pe parcursul procesului de producție și alimentare a cardurilor față de termenele asumate în angajamentele asumate față de Minister. Întreg procesul (de la emiterea cardurilor și până la distribuirea lor la nivel național) este unul complex, cu implicarea mai multor parteneri până când cardul ajunge la beneficiarul final.

Ținând cont de complexitatea programului, de numărul important de beneficiari și de perioda de mai puțin de 2 luni necesară pentru distribuirea tuturor cardurilor, considerăm că rezultatele obținute sunt conform așteptărilor”, a declarat Gina Pavel.

Gina Pavel, Director General Adjunct Up România

Care sunt datele cu caracter personal colectate de emitenții de carduri

Gina Pavel ne-a transmis că datele cu caracter personal pe care Up România le colectează vin de la Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, fiind vorba despre listele întocmite de Ministerul Muncii, care conțin CNP-ul, numele și adresa persoanelor desemnate a fi eligibile în program. „Mai departe, Up România asigură asistență acestor persoane în legătură cu utilizarea cardurilor, ceea ce presupune colectarea de la aceste persoane a unor numere de telefon sau altor date în cadrul solicitării de asistență, necesare pentru acordarea asistenței propriu-zise”, ne explică directorul adjunct al companiei.

Citiți continuarea articolului pe infofinanciar.ro