Global Finance, prin „Global Bulgaria and Romania Growth Fund” (Growth Fund), a achiziţionat un pachet minoritar de acţiuni în cadrul CallPoint New Europe EAD (CallPoint), o companie care oferă servicii de business process outsourcing (BPO) şi care operează call-centere în Sofia şi Bucuresti. CallPoint a fost fondată în Bulgaria în 2004 şi a intrat pe piaţa din Romania în 2007. Compania este specializată în furnizarea de procese de management de tipul “end-to-e
Global Finance, prin „Global Bulgaria and Romania Growth Fund” (Growth Fund), a achiziţionat un pachet minoritar de acţiuni în cadrul CallPoint New Europe EAD (CallPoint), o companie care oferă servicii de business process outsourcing (BPO) şi care operează call-centere în Sofia şi Bucuresti.
CallPoint a fost fondată în Bulgaria în 2004 şi a intrat pe piaţa din Romania în 2007. Compania este specializată în furnizarea de procese de management de tipul “end-to-end” pentru toate sectoarele economice; principalele procese pe care le oferă sunt relaţii cu clienţii, telesales, cercetare de piaţă şi suport tehnic.
CallPoint furnizează servicii în germană, engleză, franceză, italiană, romană, bulgară, rusă şi ungară. La cerere, CallPoint poate oferi BPO în până la 15 limbi străine. CallPoint a atras clienţi de talie internatională precum: Vodafone, Tele2, Europcar, Renault Nissan, Unicredit Group, Societe Generale, AIG, PostBank, Cofidis.
În prezent, CallPoint operează două call centere în Sofia şi Bucuresti care insumează în total mai mult de 300 de angajaţi.
În România, CallPoint plănuieşte să deschidă, în următorii cinci ani, încă două sau trei centre în afara Bucureştiului, ceea ce va conduce la creşterea numărului de angajaţi la 1 000.
Sursa: Global Finance